    From: berloo <p...@w...berloo.ovh.org>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dziwactwa telefonii Orange
    Date: Fri, 10 Jul 2009 22:18:25 +0200

    10.07.2009 21:33 <k...@p...onet.pl> w wiadomości
    <news:796e.00000dde.4a57979c@newsgate.onet.pl> napisał(a):

    > Otóż zdarzało mi się, że mój telefon (nie ja!) wysyłał kilkadziesiąt SMSów -
    > zawsze do pierwszego kontaktu na liście.
    > Byłem nawet w tej sprawie w <salonie> Orange. Usłyszałem że to się zdarza, że
    > to jakaś usterka - po czym wsadzono telefon na kilka minut do jakiegoś aparatu
    > i powiedziano że teraz pownno sie to nie zdarzać. Niestety, nadal się zdarzało.
    > Żywiłem oczywiście brzydkie podejrzenie, że w ten sposób Orange nabija mi konto
    > bądź zachęca mnie do pisania SMSów (co robię bardzo rzadko).
    > W końcu znalazłem antidotum: jako pierwszy kontakt umieściłem pod nazwą Aaa
> [...]

    Ee... To chyba nie wina telefonu, a w salonie chcieli Cię spławić i
    udawali, że robią jakieś czary mary z aparatem. Mojej mamie też nie raz
    zdarzyło się wysłać serię pustych SMS-ów do pierwszego kontaktu na
    liście - to efekt wkładania niezablokowanego K700 do torebki (wciskanie
    joysticka daje właśnie efekt wielu wiadomości wysyłanych do pierwszego
    na liście kontaktu).

    --
    Mateusz Berlik - berloo
    kontakt: http://www.berloo.ovh.org/