eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2009-07-12 16:48:12
    Temat: Konkluzje:
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > 1)
    > Jeśłi zabraknie pieniędzy na koncie, słyszymy komunikat:
    > <Połączenie nie może być zrealizowane>.
    > Długo trwało zanim się z tym oswoiłem - jeszcze obecnie kiedy to słyszę
    > przelatuje mi przez głowę myśł, że numer jest zastrzeżony bądż że stało się
    coś
    > nadzwyczajnego.
    > Co im szkodzi nadawać jasny komunikat:
    > <Konto wyczerpane. Doładuj>
    > 2)
    > Po doładowaniu nadchodzi komunikat:
    > <Stan konta został zmieniony o 25 zł>
    > Też długo trwało zanim się z tym oswoiłem. Do dziś jeszcze mi się zdarza
    > sprawdzać, czy aby 25 zł mi nie... odjęto.
    > Co im szkodzi pisać:
    > <Stan konta został zwiększony o 25 zł>
    > K.S.
    > Na zakończenie podaję pewien sposób na pewne dziwne zjawisko.
    > Otóż zdarzało mi się, że  mój telefon (nie ja!) wysyłał kilkadziesiąt SMSów -
    > zawsze do pierwszego kontaktu na liście.
    > Byłem nawet w tej sprawie w <salonie> Orange. Usłyszałem że to się zdarza, że
    > to jakaś usterka - po czym wsadzono telefon na kilka minut do jakiegoś
    aparatu
    > i powiedziano że teraz pownno sie to nie zdarzać. Niestety, nadal się
    zdarzało.
    > Żywiłem oczywiście brzydkie podejrzenie, że w ten sposób Orange nabija mi
    konto
    > bądź zachęca mnie do pisania SMSów (co robię bardzo rzadko).
    > W końcu znalazłem antidotum: jako pierwszy kontakt umieściłem pod nazwą Aaa
    > żądania podania stanu konta, tj *124*#.  
    > Pomogło - odtąd telefon sam SMSów nie wysyła!
    ....................................................
    ..............
    Konkluzje
    Jak widać moje <brzydkie podejrzenie> było niesłuszne - to wina aparatu.
    W każdym razie antidotum jakie wykoncypowałem okazało się skuteczne, a kontakt
    podający stan konta jest w dodatku bardzo przydatny.

    Nadal jest jednak niejasne czemu Orange nadaje tak dziwne komunikaty, unikając
    powiedzenia wprost o co chodzi. Jeśli chodzi o komunikat nr 1, to
    podejrzewałbym że jakiś chłopek (pardon: specjalista od public relations) uznał
    że mówienie klientowi że zabrakło mu pieniędzy jest wielce nietaktowne. Jednak
    komunikat nr 2 do tej hipotezy nie pasuje.




    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: