  • Data: 2010-10-21 08:12:38
    Temat: Re: Dzisiejszy odpowiednik N6310i?
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 20 Oct 2010 23:20:03 +0200, s@piens napisał(a):

    > Akurat mnie to nie przeszkadza, aktywnie korzystam (PC) z aplikacji
    > Google i ogolnie tych "w chmurze".

    Tak, tylko musisz rozróżnić korzystanie z aplikacji gogla "w chmurze" od
    korzystania z prostych funkcji w telefonie. Chyba, że masz taki plan
    taryfowy, który zezwala na nielimitowane ściąganie danych i połączenia z
    netem. Aplikacje typu kalendarz po prostu na Androidzie nie dadzą się
    uruchomić, o ile nie masz aktywnego połączenia. Ja nie wyobrażam sobie
    konieczności łączenia się z internetem i czekania 30 sekund aż uruchomi się
    głupi kalendarz, gdzie chcę sprawdzić np. następne spotkanie. Powinien się
    synchronizować co jakiś czas, a umożliwiać normalne działanie na telefonie.
    To jest porażka na całego i tak jest tam ze wszystkim.

    > Windows Phone 7? Wydaje się też mocno zależny od netu.

    Niestety, to jest efekt naszego zacofania. Nikt nie ma wątpliwości, że
    "trwałe" połączenie z internetem to przyszłość. W USA nikt się tym nie
    przejmuje, bo w planie za 15$ miesięcznie masz 1000 minut i nielimitowany
    internet; u nas trzeba się liczyć z większymi kosztami.

    --
    best regards,
    scream