  • Data: 2010-10-22 00:12:37
    Temat: Re: Dzisiejszy odpowiednik N6310i?
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21.10.2010 scream <n...@p...pl> napisał/a:
    > netem. Aplikacje typu kalendarz po prostu na Androidzie nie dadzą się
    > uruchomić, o ile nie masz aktywnego połączenia. Ja nie wyobrażam sobie
    > konieczności łączenia się z internetem i czekania 30 sekund aż uruchomi się
    > głupi kalendarz, gdzie chcę sprawdzić np. następne spotkanie. Powinien się
    > synchronizować co jakiś czas, a umożliwiać normalne działanie na telefonie.
    > To jest porażka na całego i tak jest tam ze wszystkim.

    Nie wiem o czym piszesz, ale aż wyciągnąłem telefon z androidem.
    Wyłączyłem transmisję danych włączyłem kalendarz, uruchomił się jak zwykle
    natychmiast. Sprawdziłem listę przyszłych i przeszłych, zapisanych zdarzeń
    wszystko jest. Ale może coś jednak pobiera z sieci, włączyłem
    "tryb samolotowy", kalendarz nadal działa normalnie.
    O czym więc piszesz?

    > Niestety, to jest efekt naszego zacofania. Nikt nie ma wątpliwości, że
    > "trwałe" połączenie z internetem to przyszłość. W USA nikt się tym nie
    > przejmuje, bo w planie za 15$ miesięcznie masz 1000 minut i nielimitowany
    > internet; u nas trzeba się liczyć z większymi kosztami.

    Używałem tego telefonu już kilka razy w roamingu, dane domyślnie zablokowane
    w roamingu, ale kilka razy w korzystałem z danych w wybranych sieciach, z
    reguły jednak z jakiegoś Wifi, i nic mnie jakoś w rachunku nie zaskoczyło.

    --
    kakmaratgmaildotcom