    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Dziś Makaron jutro Morawiecki
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Mon, 23 Dec 2019 11:10:29 +0100

    Sun, 22 Dec 2019 15:00:55 +0100, Peter

    > niestety u nas jest pęd na duże samochody, ludzie się dorabiają i widzą
    > w duzych samochodach symbol swojego sukcesu, duster który stał się n1 w
    > polsce jest przykładem tej tendencji w segmencie taniochy

    Bzdura. Kiedyś nie rozumiałem po co ludziom SUVy, nie uznawałem nic inengo
    jak sedany. Ale pojździłem chwilę obecnym samochodem i już do innego auta
    raczej nie wsiądę. No, może wróćę do sedana jeśli mnie nie będzie stać na
    elektrycznego SUVa. Nie wiem, może już za stary jestem żeby się
    gimnastykować przy wsiadaniu, ale w tej kwestii jak i widoczności SUV
    wygrywa w cuglach. I nic tu nie ma do rzeczy "status".

    --
    Pozdor
    Myjk