  • Data: 2012-09-01 23:44:22
    Temat: Re: Dziki kraj a co za tym idzie i sądownictwo.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.09.2012 23:26, J.F. pisze:

    > Czuwak nie hamulce.

    Za to nikt nie odpowiada?

    > Wsiadac w stanie mocno pijanym i liczyc na to ze jak

    Swoją szosą mnie ciekawi, skąd się konkretnie wzięły te promile.
    Szwagier się głupio załapał na wykroczenie przez dwa piwa dzień wcześniej.

    Czasem ktoś może komuś zrobić głupi kawał - słyszałeś może o rumisiach? ;)

    > sie zasnie to czuwak zatrzyma - przyznasz chyba ze to narazanie ?

    A tak szczerze - nigdy nie siadałeś za kierownicą niewyspany, jak się
    źle czułeś, z zatruciem, grypą czy inną gorączką?

    > O ile zrozumialem to prokurator uznal, i wcale takich zarzutow nie
    > postawil. A chyba mogl.
    > A poza tym - czy mi sie wydaje czy ty wiesz najlepiej ze i sady sie czasem
    > myla ?

    To nie jest kwestia "mylenia" tylko kwestia odpowiednich wejść i motywacji.

    W takich przypadkach można uznać, że jest dość neutralny.