  • 81. Data: 2012-04-10 21:34:47
    Temat: Re: Dzieci wesoło wybiegły ze szkoły...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-10 21:22, Roman Stachowiak pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    ^^^^^^^^^^^

    > Ale to nie ja uogólniam.

    Wręcz przeciwnie - Ty jesteś autorem uogólnień, o których pisałem.

    > Pozwól, że zacytuję - dziwnym trafem usunięte - słowa yabby:

    Dziwna to jest najwyżej Twoja sugestia o usuwaniu czegokolwiek
    - podkreśliłem co zgubiłeś.

    > "Opiszę to inaczej. Teoretycznie, to z każdego przystanku przy drodze
    > wojewódzkiej mogą być dzieci do zabrania do szkoły gminnej. "

    Powyższe jest jak najbardziej prawdziwe i wręcz bym stwierdził, że
    ma dużo więcej wspólnego z rzeczywistością niż Twoje uogólnianie, że
    na drogach wojewódzkich na ma przystanków, na których zatrzymują
    się autobusy szkolne.

  • 82. Data: 2012-04-11 12:11:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości
    W dniu 2012-04-10 10:01, J.F pisze:
    >>> pojazd). Oczywiście winny jest kierowca, który w dziewczynkę
    >Iiii tam. Niedostosowanie prędkości, niezachowanie szczególnej
    >ostrożności itd itp ;-)

    Predkosci akurat nie mial zbyt duzej, a szczegolnej ostroznosci wymaga
    sie tylko w niektorych miejscach ... a i tak nie zawsze pomaga jak
    widac :-)

    J.

  • 83. Data: 2012-04-11 12:14:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości
    >Ten STOP ma być wysuwany i widoczny tylko w czasie wsiadania i
    >wysiadania dzieci.
    >W Polsce jeszcze nie spotkałem się z takim znakiem na autobusie
    >szkolnym.

    Byc moze zrobia swietlny - w czasie jazdy wylaczony.

    >Też nie wyobrażam sobie wstrzymania ruchu w obu kierunkach na drodze
    >wojewódzkiej. :)

    A co - ludzie przez taka droge nie przechodza ? Traktory nie
    przejezdzaja ?

    J.

  • 84. Data: 2012-04-11 12:21:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roman Stachowiak" napisał w wiadomości
> [...]
    >znajduje się przy drodze wojewódzkiej?
    >Żebyś się długo nie męczył z zastanawianiem, odpowiem od razu: 0

    I co - przeniesli wszystkie przystanki na boczne drogi, bo gminne ?

    Tak np Pegow k/Wroclawia
    http://gimnazjumpegow.edupage.org/text/?text=text/te
    xt3&subpage=4&

    Nie wiem gdzie te przystanki, ale Zajaczkow, Pegow, Goledzinow - to
    przy jednej drodze wojewodzkiej.
    A i w Urazie to nie wiem czy chcialoby mu sie z glownej drogi w jakies
    oplotki zjezdzac.

    J.

  • 85. Data: 2012-04-11 12:38:06
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Byc moze zrobia swietlny - w czasie jazdy wylaczony.

    W wymaganiach technicznych czytałem, że ma być tablica z urządzeniem
    zasłaniającym. Dla mnie może być i świetlna, aby była dobrze widoczna w
    słoneczny dzień.

    > A co - ludzie przez taka droge nie przechodza ? Traktory nie przejezdzaja
    > ?

    Ludzie i traktory zwykle czekają dopóki nic nie jedzie w obu kierunkach.
    Taki autobus zatrzymuje się na przystanku, włącza tablicę i wszystko co
    jedzie musi nagle stanąć. Tak jakbyś nagle zaświecił czerwone światło.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 86. Data: 2012-04-11 12:49:27
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2012-04-11 12:38, yabba pisze:
> [...]
    > Taki autobus zatrzymuje się na przystanku, włącza tablicę i wszystko co
    > jedzie musi nagle stanąć. Tak jakbyś nagle zaświecił czerwone światło.

    No i?
    To jakiś problem?
    Nigdy nie spotkałeś się z sygnalizacją świetlną na drodze wojewódzkiej?

    --
    RomanS
    ___________________

  • 87. Data: 2012-04-11 13:00:18
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No i?
    > To jakiś problem?
    > Nigdy nie spotkałeś się z sygnalizacją świetlną na drodze wojewódzkiej?

    Nie, nigdy nie spotkałem się ze znakiem STOP wyskakującym z ukrycia, ani z
    czerwonym światłem zapalajacym się od razu po zielonym (bez żółtego).

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 88. Data: 2012-04-11 13:06:55
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2012-04-11 13:00, yabba pisze:
    > Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, nigdy nie spotkałem się ze znakiem STOP wyskakującym z ukrycia, ani
    > z czerwonym światłem zapalajacym się od razu po zielonym (bez żółtego).

    Cały szkolny autobus jest żółty.

    --
    RomanS
    ___________________

  • 89. Data: 2012-04-11 13:13:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello yabba,

    Wednesday, April 11, 2012, 1:00:18 PM, you wrote:

    [...]

    > Nie, nigdy nie spotkałem się ze znakiem STOP wyskakującym z ukrycia, ani z
    > czerwonym światłem zapalajacym się od razu po zielonym (bez żółtego).

    Eeee? Jeszcze się nie nadziałeś na pułapke? Gratulacje, bo ja na
    takiej, co w ułamku sekundy zmienia światło z zielonego na czerwone z
    ledwie widocznym żółtym rozwaliłem niedawno przewody hamulcowe.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 90. Data: 2012-04-11 13:58:43
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    >ja na
    > takiej, co w ułamku sekundy zmienia światło z zielonego na czerwone z
    > ledwie widocznym żółtym rozwaliłem niedawno przewody hamulcowe.

    No ale tu chyba trzeba jedynie być wdzięcznym zaistniałej sytuacji, że
    te (zaniedbane skądinąd) przewody nie trzasły w jakiejś bardzo
    podbramkowej sytuacji (nie napisałeś, że coś się poza rozszczelnieniem
    stało).

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański