  • 1. Data: 2012-04-06 21:56:10
    Temat: Śmierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata.
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    Śmierć przy 30 km/h. Wydawało by się co to za siła, tylko lampa
    stłuczona w samochodzie denata.

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/546135,wypade
    k-mezczyzna-zmarl-choc-przezyl-zderzenie,4,1,id,t,nk
    ,sg.html#galeria-material

  • 2. Data: 2012-04-06 22:01:15
    Od: to <t...@i...pl>

    begin ojciec

    > Śmierć przy 30 km/h. Wydawało by się co to za siła, tylko lampa
    > stłuczona w samochodzie denata.

    Tylko jaki to ma związek, trollu, ze stłuczką? Gość wykorkował, bo się
    zdenerwował, jak nie wtedy, to by stało się to za tydzień czy miesiąc z
    dowolnego innego powodu.

  • 3. Data: 2012-04-06 22:07:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/06/2012 10:01 PM, to wrote:

    > Tylko jaki to ma związek, trollu, ze stłuczką? Gość wykorkował, bo się
    > zdenerwował, jak nie wtedy, to by stało się to za tydzień czy miesiąc z
    > dowolnego innego powodu.

    Może to dziennikarz jest?

    Rosyjscy naukowcy w trakcie badań odkryli nerw łączący oko z dupą.
    Badanie polegało na tym że jak badanemu osobnikowi wbili igłę w dupę to
    zaobserwowali, że w oku pojawiła się łza. A jak mu wbijali igłę w oko to
    dupa się zesrała.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-04-06 22:20:14
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *ojciec* napisał(-a):

> [...]
    > stłuczona w samochodzie denata.
    >
    > http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/546135,wypade
    k-mezczyzna-zmarl-choc-przezyl-zderzenie,4,1,id,t,nk

    Powiekszył grono aniołków w stylu Hanki Mostowiak

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2012-04-06 22:23:31
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On 06 Apr 2012 20:01:15 GMT, to wrote:

    > begin ojciec

    > Tylko jaki to ma związek, trollu, ze stłuczką? Gość wykorkował, bo się
    > zdenerwował, jak nie wtedy, to by stało się to za tydzień czy miesiąc z
    > dowolnego innego powodu.

    Tu pewnie tak.
    Ale ciekawe jak traktowana byłaby sytuacja gdyby kierowca zmarł na sercu
    bezpośrednio w chwili zderzenia.
    Jeszcze jako kolizja, czy już wypadek ze skutkiem śmiertelnym?

    Nieźle możnaby się zdziwić jak stłuczka parkingowa okazałaby się
    przestępstwem zagrożonym przynajmniej teoretycznie 8 latami odsiadki.

  • 6. Data: 2012-04-06 22:34:12
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-04-06 22:01, to pisze:
    > begin ojciec

    > Tylko jaki to ma związek, trollu, ze stłuczką? Gość wykorkował, bo się
    > zdenerwował, jak nie wtedy, to by stało się to za tydzień czy miesiąc z
    > dowolnego innego powodu.

    Skąd takie ostre słowa do mojej osoby? Mężczyzna poniżej 30 lat więc w
    kwiecie wieku, skąd możesz wiedzieć kiedy by zmarł? Jesteś jak
    Kaszpirowski i wyczułeś jego prądy życia ze zdjęć?

    Co do stłuczki, to wiem tak napisał reporter. Skoro to była stłuczka to
    powiedz mi jakim cudem Seat z za skrzywiania teleportował się przed
    skrzyżowanie?

  • 7. Data: 2012-04-06 22:36:21
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-04-06 22:23, Tomasz Pyra pisze:

    > Tu pewnie tak.

    Kierowca Seata ma zabrane prawo jazdy. Wyniki sekcji zwłok mają być we
    Wtorek.

  • 8. Data: 2012-04-06 22:52:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Fri, 06 Apr 2012 22:34:12 +0200, ojciec wrote:

> [...]
    >
    > Co do stłuczki, to wiem tak napisał reporter. Skoro to była stłuczka to
    > powiedz mi jakim cudem Seat z za skrzywiania teleportował się przed

    Tak po pierwsze to chyba nie ma pewności że ten Seat to akurat jeden z tych
    ze stłuczki.
    A po drugie to samochody w tym stanie po stłuczce jeszcze mogą spokojnie
    się przemieszczać. Niewykluczone że po prostu jeden, albo obu zjechało ze
    skrzyżowania po zderzeniu.

  • 9. Data: 2012-04-06 23:24:59
    Od: ojciec <e...@p...pl>

> [...]
    > się przemieszczać. Niewykluczone że po prostu jeden, albo obu zjechało ze

    Po 1. Wiem od naocznych świadków bo zdarzyło się blisko mnie.
    Po 2. Seat był już na końcu skrzyżowania gdy dostał na wysokości tylnego
    koła
    Po 3. Seat odjechał na lawecie bo tylną oś mu wyrwało z mocowań, jak?
    Nie wiem, poszedł do ekspertyzy.
    Po 4. W związku z punktem 3 wszystko się zaklinowało, więc nie można
    było go przesuwać
    Po 5. Denat wysiadł z samochodu, usiadł na murku obok którego leży
    czarny worek i się osunął. Kierowca Seata nie miał czasu na
    przestawianie samochodu bo zaraz po zdarzeniu podszedł do denata, po
    chwili denat zemdlał i przestał oddychać. Kierowca Seata zaczął go
    reanimować, był moment że oddech wrócił mu na 15 s po czym bezdech i
    kolejna reanimacja 1h przez strażaków i pogotowie.

  • 10. Data: 2012-04-07 09:35:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-04-2012 22:01, to pisze:
    > Tylko jaki to ma związek, trollu, ze stłuczką? Gość wykorkował, bo się
    > zdenerwował, jak nie wtedy, to by stało się to za tydzień czy miesiąc z
    > dowolnego innego powodu.

    Oczywiście, że śmierć nie miała bezpośredniego związku ze stłuczką.
    Natomiast ów stłuczka mogła być efektem postępującego zasłabnięcia czy
    jakiegoś zawału. Dla trolla "ojcieca" jest to jednak niewiarygodne.

    --
    Pozdr. Grzymosław