  • 101. Data: 2012-04-13 16:36:32
    Temat: Re: Dzieci wesoło wybiegły ze szkoły...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F,

    > I to mi sie wlasnie bardzo dziwne wydaje.
    > Cisnienie rozerwalo przewod a auto nadal hamowalo ?

    A jak - Twoim zdaniem - rozerwało przewód? Bo to poszło na szwie i
    sikało cieniuteńka strużką. Jednak po odpuszczeniu szczelina była
    wystarczająca do zapowietrzenia tego przewodu na amen.

    Zapewne jakbym podpompował solidnie, to w końcu by coś tam złapały -
    ale raz, że szybciej wyhamujesz ręcznym a dwa - przy pompowaniu
    tracisz stale płyn.

    [...]

    > No wlasnie - niby sa dwuobwodowe, bezpieczne, a ja bym na to nie
    > liczyl.

    Zdecydowanie nie można - dlatego trzeba mieć zawsze sprawny ręczny :)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl