  • 1. Data: 2012-04-06 21:06:26
    Temat: [piątek] znak zakazu z "nielicznymi" wyjątkami
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    Witam,

    Kiedyś już tu pisałem o znaku zakazu wjazdu powyżej 12 ton, od którego
    było kilka wyjątków:
    https://picasaweb.google.com/108178135422693696771/Z
    akaz#5476281337102340850

    Wydawało mi się, że to przesada.
    Ale widocznie ktoś stwierdził, że jest jeszcze trochę miejsca na słupku,
    więc:
    https://picasaweb.google.com/108178135422693696771/Z
    akaz#5728362662612075810

    Choć, jak łatwo zauważyć porównując zdjęcia, wymagało to podwyższenia
    słupka:
    https://picasaweb.google.com/108178135422693696771/Z
    akaz#5476281548064305778

    https://picasaweb.google.com/108178135422693696771/Z
    akaz#5728363464186000882

    Śmieszne? Hm, raczej żałosne :/

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 2. Data: 2012-04-06 21:14:28
    Temat: Re: [piątek] znak zakazu z "nielicznymi" wyjątkami
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/06/2012 09:06 PM, LEPEK wrote:

    > https://picasaweb.google.com/108178135422693696771/Z
    akaz#5728363464186000882

    > Śmieszne? Hm, raczej żałosne :/

    Cieniasy.

    http://motoabsurdy.pl/wp-content/uploads/2011/02/3e2
    CX.jpg

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-04-06 21:30:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 06 Apr 2012 21:06:26 +0200 osobnik zwany LEPEK
    wystukał:

    > Witam,
    >
    > Kiedyś już tu pisałem o znaku zakazu wjazdu powyżej 12 ton, od którego
    > było kilka wyjątków:

    i jakoś mostek wytrzymuje :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2012-04-06 23:21:04
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 6 Apr 2012 19:30:42 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >i jakoś mostek wytrzymuje :)

    O ile dobrze kojarzę to jest to skrót z DK1 do obwodnicy 3city. Gdyby
    tam nie było tego ograniczenia to ten mostek pewnie już by dawno
    przestał istnieć.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2012-04-06 23:38:05
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-04-06 23:21, jerzu pisze:

    > O ile dobrze kojarzę to jest to skrót z DK1 do obwodnicy 3city. Gdyby
    > tam nie było tego ograniczenia to ten mostek pewnie już by dawno
    > przestał istnieć.

    Są skróty w kraju, których nie znasz? ;)

    Mostek, jak mostek, ale cała ta droga przestałaby istnieć, jakby
    wszystkie zestawy po (powiedzmy) 24 t by tamtędy jeździły. Nie mówiąc o
    tym, że samo skrzyżowanie jest tak wąskie, że byle bus (bez urazy) musi
    wpasować się na przeciwległy pas, żeby tam wjechać. Ale za jakieś pół
    roku, jak wykończą południową obwodnicę Gdańska to już przestanie być
    skrót. Z resztą już od czasu wprowadzenia VieToll'a nie ma on już racji
    bytu.

    BTW: jak jadąc pod górę "skręcisz na rondzie w lewo", to wpadnij na kawę :D

    Pozdr,

  • 6. Data: 2012-04-07 12:49:24
    Temat: Re: znak zakazu z "nielicznymi" wyjątkami
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 6 Kwi, 21:06, LEPEK <g...@w...pl> wrote:

    > Wydawało mi się, że to przesada.

    a w takim przypadku http://g.co/maps/g5n6v kto ma pierszenstwo? ;)
    piesi (droga dl apieszych) czy samochody dojezdzajace do ogrodkow
    dzialkowych (ich znak nie obowiazuje) ;)

    WS

  • 7. Data: 2012-04-07 14:26:21
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2012-04-07 12:49, WS pisze:

    > a w takim przypadku http://g.co/maps/g5n6v kto ma pierszenstwo? ;)
    > piesi (droga dl apieszych) czy samochody dojezdzajace do ogrodkow
    > dzialkowych (ich znak nie obowiazuje) ;)
    >
    > WS

    na chłopski rozum to piesi mają nadal pierwszeństwo, bo auto może
    pojawić się tam na zasadzie wyjątku od reguły którą narzuca ten znak
    c-16/13 ( a jest to znak z grupy nakazów).
    pozdrawiam
    marcin jan