  • 1. Data: 2012-04-06 14:33:03
    Temat: staciłem pj za to że byłem tżeżwy....
    Od: "Gabor" <G...@b...pl>

    I co z tego, skoro jestem pierwszym Polakiem, któremu zabrano prawo jazdy za
    to, że szedł pieszo i był trzeźwy.

    5097,Pieszy_stracil_prawo_jazdy.html

    Gabor

  • 2. Data: 2012-04-06 15:11:17
    Temat: Re: staciłem pj za to że byłem tżeżwy....
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-06 14:33, Gabor pisze:

    > Gabor

    Nie Gabor tylko KOLINA

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2012-04-06 15:15:58
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Ktoś jeszcze wierzy że żyjemy w normalnym kraju?

  • 4. Data: 2012-04-06 15:17:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/06/2012 03:15 PM, kowtow wrote:
    > Ktoś jeszcze wierzy że żyjemy w normalnym kraju?

    Zaraz jeden z drugim Ci napiszą abyś się wyprowadził do Konga czy innej
    Ugandy jak Ci nie pasi.

    --
    Artur

  • 5. Data: 2012-04-06 15:26:06
    Od: "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl>

    > Zaraz jeden z drugim Ci napiszą abyś się wyprowadził do Konga czy innej
    > Ugandy jak Ci nie pasi.

    Wystarczy do Anglii czy Irlandii. Przecież tam jest tak słodko. :)

  • 6. Data: 2012-04-06 15:40:53
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Lewis <lewisa[tnij]@poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Nie Gabor tylko KOLINA

    I w dodatku pijana, skoro nie potrafi prostego słowa poprawnie
    przerysować...przepraszam....przeklikać.

  • 7. Data: 2012-04-06 18:17:16
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-04-06 15:17, AZ pisze:

    > Zaraz jeden z drugim Ci napiszą abyś się wyprowadził do Konga czy innej
    > Ugandy jak Ci nie pasi.

    :)
    Nie! Uważam że to patologia i trzeba coś z tym zrobić tak jak ze
    ściąganiem małolatów za źdźbło suszu.Tylko jak zacząć?

  • 8. Data: 2012-04-06 18:17:51
    Temat: Re: staci?em pj za to ?e by?em t?e?wy....
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-04-06 15:26, Marek P. pisze:
    > U?ytkownik "AZ"<a...@g...com> napisa? w wiadomo?ci

    > Wystarczy do Anglii czy Irlandii. Przecie? tam jest tak s?odko. :)

    Byłem i rzeczywiście jest, tylko nie ma takich słodkich kobiet jak w
    Polsce;)

  • 9. Data: 2012-04-06 18:27:52
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-06 15:17, AZ pisze:

    > Zaraz jeden z drugim Ci napiszą abyś się wyprowadził do Konga czy innej
    > Ugandy jak Ci nie pasi.

    Ależ skąd. Trzeba tylko wszystko dookoła nagrywać (policję też) mieć na
    podorędziu prawników, biegłych... = dużo kasy i można sobie spokojnie
    żyć. ;-)

  • 10. Data: 2012-04-07 10:43:09
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 6 Kwi, 14:33, "Gabor" <G...@b...pl> wrote:
    > I co z tego, skoro jestem pierwszym Polakiem, któremu zabrano prawo jazdy za
    > to, że szedł pieszo i był trzeźwy.

    5097,Pieszy_strac...

    > Gabor

    Drzewiecki ma rację