  • 1. Data: 2012-04-08 00:08:36
    Temat: Dzieci wesoło wybiegły ze szkoły...
    Od: to <t...@i...pl>

    ...niestety nie wszystkie dobiegły do domu:

    http://www.youtube.com/watch?v=NEMYbt8Vgxw

    Wydawało mi się, że to już chyba wiek, kiedy się patrzy, gdzie się
    biegnie, ale chyba jednak niezbyt A ten co kręcił też jakiś przymulony,
    nawet nie próbował omijać.

  • 2. Data: 2012-04-08 01:41:13
    Temat: Re: Dzieci wesoło wybiegły ze szkoły...
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu.pl>

    W dniu 2012-04-08 00:08, to pisze:
    > ...niestety nie wszystkie dobiegły do domu:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=NEMYbt8Vgxw
    >
    > Wydawało mi się, że to już chyba wiek, kiedy się patrzy, gdzie się
    > biegnie,

    Notorycznie obserwuję w Krakowie dorosłych osobników,
    wychodzących/wybiegających zza autobusu bez jakiegokolwiek upewnienia
    się. Zwłaszcza w punkcie przesiadkowym linii nocnych - byle na skróty,
    byle szybciej.

    --
    # Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
    # 4 kółka: '95 Nissan 100NX 2.0 GTI - DO SPRZEDANIA #

  • 4. Data: 2012-04-08 02:39:26
    Od: Jaszyn <n...@t...kretyn.ru>

    On 07 Apr 2012 22:08:36 GMT, to wrote:

> [...]
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=NEMYbt8Vgxw
    >
    > Wydawało mi się, że to już chyba wiek, kiedy się patrzy, gdzie się

    To kamera pokladowa, nikt nic nie krecil z reki. TO automatyczna kamera,
    ktora coraz wiecej kierowcow w Rosji instaluje aby uniknac debilnych
    procesow od naciagaczy.

    > też jakiś przymulony,
    > nawet nie próbował omijać.

    Ty to za to hołek-kołek jestś, i byś zdąrzył, miszczu kieroffnicy.

    --
    Jaszyn
    "Here's Johnny!"

  • 5. Data: 2012-04-08 08:41:55
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-08 02:39, Jaszyn pisze:

    > Ty to za to hołek-kołek jestś, i byś zdąrzył, miszczu kieroffnicy.

    Może to kwestia "optyki". Moja odkąd mam dziecko się trochę zmieniła. Na
    widok dzieciarni za samochodem (widać przecież) załączyłaby mi w głowie
    wielką czerwoną LAMPĘ.

  • 6. Data: 2012-04-08 09:02:33
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Jaszyn" <n...@t...kretyn.ru> napisał w wiadomości

    > To kamera pokladowa, nikt nic nie krecil z reki. TO automatyczna kamera,
    > ktora coraz wiecej kierowcow w Rosji instaluje aby uniknac debilnych
    > procesow od naciagaczy.

    Co i tak, gwoli wyjaśnienia, niczego specjalnie nie zmienia - proces wygrywa
    i tak ten, kto "powinien" wygrać. Zupełnie jak w Polsce.

    "Story behind it is, that the driver was found guilty and had to pay 20k
    rubles of compensation to the girl parents. She survived with minor
    injuries."

    --
    Yogi(n)

  • 7. Data: 2012-04-08 09:11:01
    Od: "szymek" <t...@U...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Wydawało mi się, że to już chyba wiek, kiedy się patrzy, gdzie się
    > biegnie, ale chyba jednak niezbyt A ten co kręcił też jakiś przymulony,
    > nawet nie próbował omijać.

    Ja wczoraj widziałem, jak kobieta ok. 40 letnia dokładnie tak samo wybiegła
    na ulicę. Na szczęście bez wykończenia

  • 8. Data: 2012-04-08 09:36:52
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 07/04/2012 23:08, to wrote:
> [...]
    >
    > Wydawało mi się, że to już chyba wiek, kiedy się patrzy, gdzie się
    > biegnie, ale chyba jednak niezbyt A ten co kręcił też jakiś przymulony,

    Mi zrobiła babka w tygodniu gorszy numer - pakowała coś do bagażnika,
    dziecko w wózku miała. Wózek puściła i dość szybko wjechał na ulice.
    Udało mi się szczęśliwie wyminąć, ale strachu się najadłem.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 9. Data: 2012-04-08 09:40:07
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@d...las>

    Użytkownik - to napisał::
    > ...niestety nie wszystkie dobiegły do domu:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=NEMYbt8Vgxw
    >
    > Wydawało mi się, że to już chyba wiek, kiedy się patrzy, gdzie się
    > biegnie, ale chyba jednak niezbyt

    Ale też i taki wiek, kiedy już słowo nie dociera, to najskuteczniejsza
    jest twarda praktyka.

    A ten co kręcił też jakiś przymulony,
    > nawet nie próbował omijać.

    Gostek za kółkiem nie popisał się, ani refleksem, ani przewidywaniem.
    NIewykluczone, ze w tym momencie gapił się w lusterko, obserwując
    przejeżdżający chwilę wcześniej radiowóz.
    --
    Najdziwniejsze życie jakie kiedykolwiek znałem
    [pl.pregierz] !delete from Ghost

  • 10. Data: 2012-04-08 09:52:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 8 Apr 2012 09:02:33 +0200, Yogi(n) napisał(a):

> [...]
    >
    > "Story behind it is, that the driver was found guilty and had to pay 20k
    > rubles of compensation to the girl parents. She survived with minor

    Akurak gdyby to sie dzialo w Polsce to:
    a) "poniewaz maloletniemu winy przypisac nie mozna" ubezpieczenie wyplaci.
    Byc moze z prawem regresu do rodzicow.

    b) radze sobie popatrzec jeszcze raz, a potem przeczytac nasze przepisy o
    autobusie szkolnym - bo u nas tez moze sie podobnie przydarzyc.

    J.