  • 61. Data: 2012-04-10 10:10:12
    Temat: Re: Dzieci wesoło wybiegły ze szkoły...
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "złoty" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jm0k0j$les$1@inews.gazeta.pl...

    > ...kolejny idiotyczny, nielogiczny przepis. Jesli dobrze rozumiem, na
    > jezdni trzypasmowej (np. dwa na wprost, jeden do skretu np. w prawo),
    > jesli autobus szkolny zatrzyma sie do skretu w prawo, wszystkie pojazdy
    > (takze te jadace na wprost) powinny sie zatrzymac. Jeszcze dziwniej przy
    > drogach dwukierunkowych.
    > DEBILE... po prostu DEBILE pisza/wymyslaja kodeks drogowy.

    Ten STOP ma być wysuwany i widoczny tylko w czasie wsiadania i wysiadania
    dzieci.
    W Polsce jeszcze nie spotkałem się z takim znakiem na autobusie szkolnym.
    Też nie wyobrażam sobie wstrzymania ruchu w obu kierunkach na drodze
    wojewódzkiej. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 62. Data: 2012-04-10 10:19:42
    Od: złoty <g...@g...pl>

    W dniu 2012-04-10 10:08, J.F pisze:

    > Jak chcesz to mozesz szukac dalej w przepisach czy nie jestes zwolniony,
    > bo zatrzymanie z powodow wynikajacych z ruchu dorgowego to nie jest
    > zatrzymanie.

    ...o ile jestes w stanie zauwazyc dlaczego ow autobus sie zatrzymal.
    MOZE stoi do skretu a moze wysadza dzieci. MOZE wlaczy awaryjne a moze
    nie. MOZE te awaryjne oznaczaja, ze sie wlasnie zepsul a MOZE wysadza
    dzieci.
    A przepisy i zachowania powinny byc jasne i logiczne.

    > Ale ... jak jest skret w prawo, to jest skrzyzowanie, jak jest
    > skrzyzowanie to jest i przejscie dla pieszych, wiec czy dokladnie sie
    > popatrzyles czy z tego autobusu nie wyskoczy zaraz gromada dzieciakow ?

    ...nie - nie zawsze jest przejscie dla pieszych. Poza tym - spojrz na
    omawiany filmik. Widzisz tam gdzies przejscie dla pieszych po ktorym te
    dzieciaki biegna? (mniejsza juz o to czy wysiadaly z niego czy nie, czy
    to autobus szkolny czy nie).

    A.

    --
    Tusk nie drzemie, Tusk sie regeneruje. Nie klamie - jest dyplomata. Pan
    premier nie gledzi - on dzieli sie swoimi refleksjami...Tusk nie

  • 63. Data: 2012-04-10 10:20:52
    Od: złoty <g...@g...pl>

    W dniu 2012-04-10 10:10, yabba pisze:
    > Użytkownik "złoty" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ten STOP ma być wysuwany i widoczny tylko w czasie wsiadania i
    > wysiadania dzieci.

    ...no chyba, ze tak. Ale takiego jeszcze w PL nie widzialem.

    A.

  • 64. Data: 2012-04-10 10:21:52
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

> [...]
    > W Polsce jeszcze nie spotkałem się z takim znakiem na autobusie szkolnym.
    > Też nie wyobrażam sobie wstrzymania ruchu w obu kierunkach na drodze

    Też nie wyobrażam sobie przystanku dla autobusu szkolnego przy tego
    rodzaju drodze.
    Pamiętaj, że autobus szkolny to nie autobus liniowy, który zatrzymuje
    się na każdym przystanku.

    --
    RomanS
    ___________________

  • 65. Data: 2012-04-10 10:53:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "złoty" napisał w wiadomości grup

    >...nie - nie zawsze jest przejscie dla pieszych. Poza tym - spojrz na

    Ale czesto jednak jest.

    >omawiany filmik. Widzisz tam gdzies przejscie dla pieszych po ktorym
    >te dzieciaki biegna? (mniejsza juz o to czy wysiadaly z niego czy
    >nie, czy to autobus szkolny czy nie).

    No ale wlasnie przed tym ostrzegam - sytuacja jak na filmie - no i
    jest szansa ze nawet znizki na OC nie stracisz.

    A niech sie jednak okaze ze ten zakurzony mikrobusik to byl autobus
    szkolny - i zarobisz wyroczek, oby w zawiasach, mimo ze przejscia nie
    bylo, dziecko wybieglo, nie obejrzalo sie lewo, i nawet szczesliwie
    miales kamere i to wszystko jest wyraznie widoczne ...

    J.

  • 66. Data: 2012-04-10 11:54:12
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-04-10 10:01, J.F pisze:
    > No, mozna polemizowac - chyba jednak dziewczynka.
    Iiii tam. Niedostosowanie prędkości, niezachowanie szczególnej
    ostrożności itd itp ;-)

    > A tu jak koledzy pisza - to busik co sie zatrzymuje na zadanie. Moze
    > ktos zazadal. Co prawda kawalek dalej ma przystanek.
    > A i zadac nie musi - zakazu parkowania chyba tam nie bylo, to moze
    > stanal bo mial taki kaprys ..
    Dlatego nie napisałem, że jakiś przepis złamał, tylko że się bezmyślnie
    zachował. On też powinien przewidywać zachowania innych na drodze i w
    jej okolicy.

    Maciek

  • 67. Data: 2012-04-10 14:49:13
    Od: Jaszyn <n...@t...kretyn.ru>

    On 09 Apr 2012 23:18:42 GMT, to wrote:

    > begin macso

    > Jesteś specjalistą od prawa Federacji Rosyjskiej?

    Macso ma racje. To jest marszrutka, czyli taki mikrobus, sa one
    rejestrowane, maja z przodu numery linii, maja prawo zatrzymywac sie na
    przystankach itp.

    Tylko nie twierdz prosze, ze sie nie znam na prawie RF. :D

    --
    Jaszyn
    "Here's Johnny!"

  • 68. Data: 2012-04-10 16:17:04
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 10-04-2012 o 08:29:36 złoty <g...@g...pl> napisał(a):

    > ...kolejny idiotyczny, nielogiczny przepis.

    Najgorsze jest to, że ten przepis wyrabia niebezpieczne nawyki u pasażerów
    takiego autobusu.

    --
    SW3
    ----

  • 69. Data: 2012-04-10 17:51:57
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Też nie wyobrażam sobie przystanku dla autobusu szkolnego przy tego
    > rodzaju drodze.
    > Pamiętaj, że autobus szkolny to nie autobus liniowy, który zatrzymuje się
    > na każdym przystanku.

    Teoretycznie to na każdym przystanku moga być dzieci do zabrania do szkoły
    gminnej.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 70. Data: 2012-04-10 17:53:06
    Temat: Re: Dzieci weso3o wybieg3y ze szko3y...
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Jaszyn"

> [...]
    > przystankach itp.
    >
    > Tylko nie twierdz prosze, ze sie nie znam na prawie RF. :D

    teraz się zacznie dykusja czy mikrobus to autobus czy nie.
    jak ja kocham takich palantów

    macso