  • 51. Data: 2012-04-09 22:01:26
    Temat: Re: Dzieci wesoło wybiegły ze szkoły...
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-08 17:03:47 +0200, Uncle Pete <p...@i...waw.pl> said:

    > To jest autobus.

    Nie, to nie jest autobus.
    Ani oznakowany, ani szkolny.
    ;>

    > Nazywa się "marszrutnoje taksi"

    A o czym piszę?
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 52. Data: 2012-04-09 22:03:49
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-08 17:01:47 +0200, Uncle Pete <p...@i...waw.pl> said:

    > Jest to tzw. marszrutnoje taksi (mniej więcej "taksówka marszrutowa")

    I raz jeszcze, to nie jest autobus.

    > Być może zatrzymał się, aby wysadzić te dziewczynki.

    Wy(*) naprawdę nie macie pojęcia co jest na tym filmie.
    Może obejrzyjcie go w końcu?

    (*-wszyscy z uporem twierdzący, że to autobus, autobus szkolny, autobus
    oznakowany, że przejechane w nim jechały itd.)

    --
    Bydlę

  • 53. Data: 2012-04-09 23:16:18
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <

> [...]
    >

    > (*-wszyscy z uporem twierdzący, że to autobus, autobus szkolny, autobus
    > oznakowany, że przejechane w nim jechały itd.)

    oczywiście że to jest autobus, tyle że nie szkolny, a "liniowy"
    ma więcej niż 9 miejsc więc jest to autobus i obowiązuje na niego prawo
    jazdy jak na autobus.

    macso

  • 54. Data: 2012-04-10 01:17:54
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Uncle Pete

    > Ty zawsze wiesz lepiej.

    No.

  • 55. Data: 2012-04-10 01:18:42
    Od: to <t...@i...pl>

    begin macso

    > oczywiście że to jest autobus, tyle że nie szkolny, a "liniowy" ma
    > więcej niż 9 miejsc więc jest to autobus i obowiązuje na niego prawo
    > jazdy jak na autobus.

    Jesteś specjalistą od prawa Federacji Rosyjskiej?

  • 56. Data: 2012-04-10 08:29:36
    Od: złoty <g...@g...pl>

    W dniu 2012-04-08 19:49, J.F. pisze:

    > § 110. Tablica barwy zoltej ze znakiem B-20 z ˝ó?tym
    > napisem i obrze˝em, widoczna na autobusie szkolnym,
    > oznacza nakaz zatrzymania pojazdów poruszajacych
    > sie po jezdni, na której albo przy której zatrzyma? si´
    > autobus
    >

    > B20 to "Stop"

    ...kolejny idiotyczny, nielogiczny przepis. Jesli dobrze rozumiem, na
    jezdni trzypasmowej (np. dwa na wprost, jeden do skretu np. w prawo),
    jesli autobus szkolny zatrzyma sie do skretu w prawo, wszystkie pojazdy
    (takze te jadace na wprost) powinny sie zatrzymac. Jeszcze dziwniej przy
    drogach dwukierunkowych.
    DEBILE... po prostu DEBILE pisza/wymyslaja kodeks drogowy.

    A.

    --
    Tusk nie drzemie, Tusk sie regeneruje. Nie klamie - jest dyplomata. Pan
    premier nie gledzi - on dzieli sie swoimi refleksjami...Tusk nie

  • 57. Data: 2012-04-10 08:49:54
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-04-08 09:52, J.F. pisze:
    > b) radze sobie popatrzec jeszcze raz, a potem przeczytac nasze przepisy o
    > autobusie szkolnym - bo u nas tez moze sie podobnie przydarzyc.
    Tyle że ja tam nie widzę autobusu szkolnego. Puść sobie cały film. Jakiś
    kretyn zatrzymał się na środku drogi, żeby przepuścić dzieci stojące na
    chodniku i próbujące przejść w niedozwolonym miejscu. W dodatku wrzucił
    prawy kierunek, co IMHO sugerowało, że po prostu się zatrzymuje/parkuje
    w tym miejscu, czy coś w tym stylu. Sprawca wypadku nie przewidział, że
    jakiś kretyn może przepuszczać pieszego w niedozwolonym miejscu.
    Dziewczynka założyła, że skoro jakiś kretyn się zatrzymał i ją
    przepuszcza, to widocznie wszyscy będą takimi kretynami i nawet nie
    popatrzyła już w odpowiednią stronę (w przeciwieństwie do koleżanki,
    która nie dosyć, że popatrzyła, to jeszcze nie wbiegła pod nadjeżdżający
    pojazd). Oczywiście winny jest kierowca, który w dziewczynkę wjechał,
    ale ten debil z busa, to powinien chociaż wp* od publiczności dostać, bo
    się mocno do wypadku przyczynił swoją bezmyślnością.

    Maciek

  • 58. Data: 2012-04-10 10:01:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >że
    >jakiś kretyn może przepuszczać pieszego w niedozwolonym miejscu.

    No i przed tym ostrzegam - zobaczycie jakiegos kretyna co sie
    zatrzymuje na srodku drogi nie wiadomo po co ... a to sie okaze byc
    autobusem szkolnym, tak brudnym ze nie bardzo widac - i nieszczescie
    gotowe.

> [...]
    >nadjeżdżający
    >pojazd). Oczywiście winny jest kierowca, który w dziewczynkę wjechał,

    No, mozna polemizowac - chyba jednak dziewczynka.

    >ale ten debil z busa, to powinien chociaż wp* od publiczności dostać,
    >bo
    >się mocno do wypadku przyczynił swoją bezmyślnością.

    A tu jak koledzy pisza - to busik co sie zatrzymuje na zadanie. Moze
    ktos zazadal. Co prawda kawalek dalej ma przystanek.
    A i zadac nie musi - zakazu parkowania chyba tam nie bylo, to moze
    stanal bo mial taki kaprys ..

    J.

  • 59. Data: 2012-04-10 10:07:20
    Temat: Re: Dzieci weso?o wybieg?y ze szko?y...
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    Użytkownik "to" <

    > Jesteś specjalistą od prawa Federacji Rosyjskiej?

    jeśli dla ciebie znajomość kategorii prawa jazdy tudzież klasyfikacji
    pojazdów
    wumaga profesury z prawa , to oczywiście jestem światowej klasy ekspertem

    macso

  • 60. Data: 2012-04-10 10:08:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "złoty" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >dziwniej przy drogach dwukierunkowych.
    >DEBILE... po prostu DEBILE pisza/wymyslaja kodeks drogowy.

    Jak chcesz to mozesz szukac dalej w przepisach czy nie jestes
    zwolniony, bo zatrzymanie z powodow wynikajacych z ruchu dorgowego to
    nie jest zatrzymanie.

    Ale ... jak jest skret w prawo, to jest skrzyzowanie, jak jest
    skrzyzowanie to jest i przejscie dla pieszych, wiec czy dokladnie sie
    popatrzyles czy z tego autobusu nie wyskoczy zaraz gromada dzieciakow
    ?

    J.