  • 41. Data: 2012-04-08 21:25:37
    Temat: Odp: Dzieci wesoło wybiegły ze szkoły...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Plumpi" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Poza tym na całym świecie autobusy szkolne maluje się na kolor żółty, aby
    > się wyróżniały.

    A Polska to nie świat?
    Bo autobusy szkolne raczej inne barwy mają.

  • 42. Data: 2012-04-08 21:52:03
    Temat: Re: Dzieci wesoło wybiegły ze szkoły...
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Uncle Pete

    > To jest autobus. Nazywa się "marszrutnoje taksi" - autobus, który
    > zatrzymuje się w dowolnym miejscu na żądanie.

    Widziałeś kiedyś autobus? Chyba nie, więc pomogę:
    http://u.42.pl/2Iki_autobus

  • 43. Data: 2012-04-08 22:04:17
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl>
    > begin Uncle Pete

    > Widziałeś kiedyś autobus? Chyba nie, więc pomogę:
    > http://u.42.pl/2Iki_autobus

    widzisz głupi trolu
    autobus to nie wygląd, tylko ilość pasażerów.
    jeśli ma więcej niż 9 miejsc dla pasażerów to jest autobus.
    a ruskie marszrutki akurat mają

    macso

  • 44. Data: 2012-04-08 23:08:42
    Od: to <t...@i...pl>

    begin macso

    > widzisz głupi trolu

    Tutaj też przypełzłeś? Ty w ogóle masz samochód?

    PS. Nie chodzi o resoraka ani meleksa.

  • 45. Data: 2012-04-08 23:24:30
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin macso

    > Tutaj też przypełzłeś? Ty w ogóle masz samochód?

    a co to jest samochód?

    macso

  • 46. Data: 2012-04-09 00:46:35
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    > Widziałeś kiedyś autobus? Chyba nie, więc pomogę:
    > http://u.42.pl/2Iki_autobus

    Jeżeli chcesz się wymądrzać to najpierw sam się dowiedz.

  • 47. Data: 2012-04-09 01:22:24
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Plumpi

    > Jeżeli chcesz się wymądrzać to najpierw sam się dowiedz.

    Czego?

  • 48. Data: 2012-04-09 11:41:00
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Widziałeś kiedyś autobus? Chyba nie, więc pomogę:
    > http://u.42.pl/2Iki_autobus

    Ty zawsze wiesz lepiej.

  • 49. Data: 2012-04-09 11:47:42
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > widzisz głupi trolu
    > autobus to nie wygląd, tylko ilość pasażerów.
    > jeśli ma więcej niż 9 miejsc dla pasażerów to jest autobus.
    > a ruskie marszrutki akurat mają

    Dokładnie. Te z filmiku mają 13 miejsc.

    Piotr

  • 50. Data: 2012-04-09 20:43:48
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 08/04/2012 11:02, Plumpi wrote:
    > Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Bo ten kierowca to typowa "cipa drogowa", która nie patrzy co się przed
    > nią dzieje.
    > Zanim dojechał do szkolnego busa to widać przy nim dzieciaki i tu już
    > powinien zwolnić do takiej prędkości, aby móc bezpiecznie zatrzymać
    > samochód w razie wtargnięcia dzieciaków na jezdnię.
    >
    > Swoją drogą autor, który wrzucił ten film na YT też jest debilem,
    > ponieważ z ludzkiego nieszczęścia i tragedii robi sobie pośmiewisko.

    ... tylko rozsądny kierowca będzie postrzegany właśnie jak cipa. Ja mam
    odruch w takich sytuacjach (czy to autobus wypuszczający ludzi w
    zatoczce, czy jak na tym filmie), że odruchowo zwalniam do bezpiecznej
    prędkości. Ciężko jednak powiedzieć, co jest wtedy bezpieczną
    prędkością.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel