-
X-Received: by 2002:a25:b8e:: with SMTP id 136mr33673582ybl.473.1574855088978; Wed,
27 Nov 2019 03:44:48 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a25:b8e:: with SMTP id 136mr33673582ybl.473.1574855088978; Wed,
27 Nov 2019 03:44:48 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!2.eu.feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!news.uzoreto
.com!tr1.eu1.usenetexpress.com!feeder.usenetexpress.com!tr3.iad1.usenetexpress.
com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!g89no3871586qtd.0!news-out
.google.com!g53ni1446qtg.0!nntp.google.com!g89no3871581qtd.0!postnews.google.co
m!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 27 Nov 2019 03:44:48 -0800 (PST)
In-Reply-To: <5dde2db0$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.113.225.207;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.113.225.207
References: <7...@g...com>
<5ddbc587$0$538$65785112@news.neostrada.pl> <qrhevj$kp$3@dont-email.me>
<5ddcda9d$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<qrkb31$v6b$1@news.icm.edu.pl>
<5dddbc4b$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<5dde2db0$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <f...@g...com>
Subject: Re: Dywagacje na temat rdzy
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Wed, 27 Nov 2019 11:44:49 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 3
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2667080
[ ukryj nagłówki ]I o to psikniecie biteksem chodzi a dokładnie nie biteksem a jakims fluidolem w
profilach zamkniętych. Dawno temu syreny i reszta krajowej produkcji motoryzacyjnej
miała spora tendencję do rdzewienia. Ale po zabezpieczeniu profili przestawały
korodowac.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.11.19 18:59 Budzik
- 27.11.19 21:16 Mateusz Bogusz
- 27.11.19 21:34 yabba
- 27.11.19 21:37 yabba
- 27.11.19 22:34 Zenek Kapelinder
- 28.11.19 06:59 Budzik
- 28.11.19 06:59 Budzik
- 28.11.19 08:12 cef
- 28.11.19 10:11 yabba
- 28.11.19 17:59 Budzik
- 29.11.19 01:08 yabba
- 29.11.19 11:39 Liwiusz
- 29.11.19 11:42 Liwiusz
- 29.11.19 13:37 Zenek Kapelinder
- 29.11.19 18:09 Mateusz Bogusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe