    From: Artur Dębski <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dyski - problem
    Date: Thu, 10 Mar 2011 20:17:34 +0100

    > Podałeś szereg informacji związanych z systemem operacyjnym, ale nie
    > dyskami:

    Nie jestem pewien czy dobrze zrozumiałeś
    pisałem ze SMART nie pokazuje nic podejrzanego.

    Tu są zrzuty sprzed prawie roku co do których miałem
    zastrzeżenie :
    http://wss.pl/frmThread.aspx?gid=11&tid=94743
    Ale gdyby to mało być przez te parametry to problem wystąpiłby
    rok temu.
    Zresztą jak widzisz jeden program oznacza sobie parametry jako
    nietypowe dla tego dysku inny nie.

    Dokladniejsze testy konkretnego dysku przeprowadziłbym
    po rozpoznaniu który to dokładnie dysk na podstawie
    parametrów podawanych przez system w logach i
    właściwościach dysku - numerów dysków, ich lokalizacji itp. itd

    Mógłbym tez odpinać po kolei dyski ale problem występuje
    w dość losowych momentach i zwykle po restarcie
    cztery dyski pracują znów poprawnie, problem pojawia
    się mniej więcej raz - dwa razy w tygodniu.

    Chodzi mi o zlokalizowanie który dysk/kontroler/kabelek
    sprawia problemy - na podstawie logów i danych z systemu
    Jest chyba wystarczająco dużo informacji lecz nie mogę ich
    zinterpretować aby się upewnić.

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

    Ps : (Zrobilem WinDlg.exe dla WD - Lakoniczne :PASSED - wiec to chyba nic
    nie wnosi)