  • Data: 2009-01-25 19:57:29
    Temat: Re: Dynamika sceny>matrycy>odbitki
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Jewuła pisze:

    > Co wtedy zobaczymy? ;)

    To nie dla ciebie, tylko dla tych, co zastanawiają się, czy lepiej wydać
    1zł na odbitkę, czy jakość za 50gr im starczy. Oczywiście mówię o
    albumie z rodzinnymi pamiątkami, a nie wystawie. Chyba cały czas tu w
    dyskusjach zapomina się, że dyskutują dwie grupy ludzi - tych, którzy
    robią fotografię rodzinną, pamiątkową, wycieczkową i tych, którzy
    aspirują do miana twórców sztuki fotograficznej. Tym pierwszym też
    zdarza się popróbować artystycznej fotografii, ale głównie na czym innym
    im zależy. Ja zdecydowałem się na robienie odbitek jako jednak
    najtrwalszej i najpewniejszej formie przechowywania wspomnień. Utraciłem
    już zbyt dużo zdjęć z zepsutych dysków, czy z niechcący skasowanych
    plików. Co prawda trzymam duplikaty, ale nie zawsze jestem nad tym w
    stanie zapanować. Alternatywa zrobienia namacalnych odbitek za 50gr za
    sztukę to jest coś. Teraz pytanie - czy jakość jest wystarczająca? Na to
    pytanie każdy musi sobie sam odpowiedzieć.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów