  • Data: 2010-09-29 08:24:20
    Temat: Re: DxO Optics a workflow
    Od: Michał Nitka <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Wrz, 22:25, Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    wrote:

    > Z całym szacunkiem, ale pozwolę sobie się nie zgodzić. Moduł korekcji w LR3
    > jest może i niezły, ale nie ma wszystkich możliwości (zniekształcenia
    > sferyczne i cylindryczne) DxO.

    Jeszcze w temacie: dalej nie do końca podoba mi sie konwersja NEF-DNG,
    zdjęcia ze skorygowana jedynie dystorsją, winietowaniem i AC, po
    eksporcie do LR są przesunięte w kierunku fioletu, dziwne. Przy
    dalszej obróbce niby nie problem, ale bazowy DNG, z którego przed
    obróbką mozna by na przykład wyeksportować sobie JPG do porównania
    korekty z oryginalnymi wygląda jednak gorzej. Czy da się ustalić jaką
    wartość może mieć to zmiana, aby hurtowo to skorygować, czy to kwestia
    bardziej skomplikowana?

    --
    Michał