eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleDuże zakupy - jakieś zmianyRe: Duże zakupy - jakieś zmiany
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Duże zakupy - jakieś zmiany
    Date: Sat, 27 Nov 2010 09:05:07 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <icqe3g$oqi$1@news.onet.pl>
    References: <icjj7f$r34$1@inews.gazeta.pl> <icl68s$hft$1@inews.gazeta.pl>
    <icl6mb$j65$1@inews.gazeta.pl> <icldsk$crf$1@inews.gazeta.pl>
    <4cefefa6$0$20999$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89.74.48.98
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1290845104 25426 89.74.48.98 (27 Nov 2010 08:05:04 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 27 Nov 2010 08:05:04 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4cefefa6$0$20999$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    X-Antivirus: avast! (VPS 101122-0, 2010-11-22), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:632512
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:4cefefa6$0$20999$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > Użytkownik "duddits" <d...@N...pl> napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:icldsk$crf$...@i...gazeta.pl...
    >> Jadę, oglądam - czasem jak jest dobry kontakt ze sprzedawcą i dostanę
    >> jakiś rabat to kupuję, jak nie - zamawiam z Internetu.
    >
    > A ja Ci powiem, ze mam takiego fajnego sprzedawce, ze trzyma towar na
    > polce. Jak czegos nie ma to sprowadza specjalnie dla mnie, gdy sie
    > okazuje, ze rozmiar nie pasuje, albo w ogole cos jest niewygodnego to
    > sprowadza mi inny/odsyla na amen. To wszystko za te same pieniadze co w
    > internecie - pokazuje kolesiowi aukcje/strone sklepu, doliczam do tego
    > koszty przesylki (ktore na necie czesto przekraczaja rzeczywiste koszty
    > przesylki) i tym sposobem mam tanio i dobrze.

    No to podaj jakiś kontakt do tego sprzedawcy. Dobra obsługa w handlu to coś,
    nad czym w Polsce musimy jeszcze popracować.
    Przypuszczam, że bierze się to z braku efektu skali, jaki występuje w
    bogatszych krajach. Lub po prostu jesteśmy dymani.

    Nie wiem, jak to możliwe, że w Polsce nie ma ani jednego sklepu
    zaopatrzonego jak np. Louis, w którym w zasadzie mają od ręki wszystko to,
    co w grubaśnym katalogu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: