  • Data: 2010-11-29 12:59:45
    Temat: Re: Duże zakupy - jakieś zmiany
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-11-29 13:20:33 +0100, AZ <a...@g...com> said:

    > Bo jakbys se kupil z Larssona obok nakladki na rant to bys nie porysowal.

    Nakładki były w komplecie. Tak gówniane, że bardziej trzeba się skupiać
    na tym aby nie spadły, niż na przekładaniu opony przez rant. No i nieco
    niepokoił mnie fakt, że gdy operowałem łyżką, to cały rant felgi się
    nieźle uginał, ale jak to ja, wektor przykładałem znaczny. Zresztą
    widziałem ile to czasem jest jebania z półmetrowymi łyżkami i przednią
    21", to gdzie ja będę startował z 20 cm.

    de Fresz