  • Data: 2010-11-27 13:12:10
    Temat: Re: Duże zakupy - jakieś zmiany
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:icqe3g$oqi$...@n...onet.pl...
    > No to podaj jakiś kontakt do tego sprzedawcy. Dobra obsługa w handlu to
    > coś, nad czym w Polsce musimy jeszcze popracować.

    Sklepik jest maly i skupiony na tanich towarach, stad na konkretne rzeczy
    trzeba nieraz poczekac.

    Swiebodzin (tam gdzie ten pomnik Jezusa niedawno skonczyli budowac), nie
    pamietam jak sie sklep nazywa, zlokalizowany jest kolo Lidla, na wystawie
    kilka skuterow, na zapleczu tez skutery+motocykle klientow, ktorzy tam
    serwisuja.

    > Nie wiem, jak to możliwe, że w Polsce nie ma ani jednego sklepu
    > zaopatrzonego jak np. Louis, w którym w zasadzie mają od ręki wszystko to,
    > co w grubaśnym katalogu.

    W Krakowie podobno jest calkiem dobrze wyposazony, jednak ceny wyzsze niz u
    niemcow. Ale nie bylem to nie potwierdze. Musisz wziac pod uwage, ze jeszcze
    ~10 lat temu (jak zaczynalem przegladac precle to natrafilem na takie
    statystyki) w samym Berlinie bylo zarejestrowanych wiecej motocykli niz w
    calej polsce. Chodzilo o motocykle powyzej jakies pojemnosci (nie pamietam
    czy 250, czy 350 czy powyzej 400, ale chodzilo o normalne motocykle, a nie
    miejskie pizdziki i demoludy). Moze poguglam to dam linka.

    --
    pzdr:
    Ivam