eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDuze (za duze) spalanieRe: Duze (za duze) spalanie
  • Data: 2013-03-07 11:10:33
    Temat: Re: Duze (za duze) spalanie
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-03-07 10:55, m...@g...com pisze:

    > Co do ECU (masz na mysli sterownik wtrysku jak sadze) to nie wiem, po objawach
    wyglada tak jak by turbiny nie bylo podlaczonej albo cos, sprawdze przeplywke,
    zaworki w podszybiu, podlacze VAG'a ... nie sadze by rozkrecali filtr powietrza czy
    dolot, nie bylo chyba takiej potrzeby.
    >

    zobacz czy wajcha przy turbo pracuje przy przygazowaniu, ja (w innym
    aucie) miałem nieszczelność na wężykach podciśnieniowych - przy wymianie
    wężyków nadłamał mi się króciec przy gruszce od turbo i objaw ten sam -
    bo nie było podciśnienia. Gruszkę dałem do pospawania (plastikowa) i
    jest ok. Z zewnątrz nie było tego widać, dopiero jak się zdjęło wężyk.
    Na elektrozaworze turbiny powinno być oznaczenie in/out.
    Jakby co to tak to wygląda w moim silniku:
    http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP71&m
    ospid=47559&btnr=11_2337&hg=11&fg=45
    Jak wajcha turbo nie pracuje to odłącz wężyk i zobacz czy czuć
    podciśnienie (ale ciężko chyba określić czy dane jest wystarczające) -
    jak jest słabe/nie ma to sprawdź przed elektrozaworem.
    W moim silniku są dodatkowe miejsca w których może uciekać podciśnienie
    - np. poduszki silnika są usztywniane tym samym podciśnieniem, jak tam
    się urwie wężyk to i turbina gorzej chodzi

    --
    Pozdrawiam
    Lukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: