eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDuze (za duze) spalanieRe: Duze (za duze) spalanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Duze (za duze) spalanie
    Date: Thu, 07 Mar 2013 11:10:33 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 24
    Message-ID: <kh9p02$jei$1@dont-email.me>
    References: <3...@g...com>
    <kh9kk1$lhm$1@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <kh9mt3$nsl$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 7 Mar 2013 10:09:07 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="f7c541b31215c0d8fb602e359df4e4d1";
    logging-data="19922";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+z2/hhYv0vVbxVcsYdN9pF"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130215
    Thunderbird/17.0.3
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Cancel-Lock: sha1:r0s6TUwlEEMrPRXwWcTMCGycOd4=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2485340
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-03-07 10:55, m...@g...com pisze:

    > Co do ECU (masz na mysli sterownik wtrysku jak sadze) to nie wiem, po objawach
    wyglada tak jak by turbiny nie bylo podlaczonej albo cos, sprawdze przeplywke,
    zaworki w podszybiu, podlacze VAG'a ... nie sadze by rozkrecali filtr powietrza czy
    dolot, nie bylo chyba takiej potrzeby.
    >

    zobacz czy wajcha przy turbo pracuje przy przygazowaniu, ja (w innym
    aucie) miałem nieszczelność na wężykach podciśnieniowych - przy wymianie
    wężyków nadłamał mi się króciec przy gruszce od turbo i objaw ten sam -
    bo nie było podciśnienia. Gruszkę dałem do pospawania (plastikowa) i
    jest ok. Z zewnątrz nie było tego widać, dopiero jak się zdjęło wężyk.
    Na elektrozaworze turbiny powinno być oznaczenie in/out.
    Jakby co to tak to wygląda w moim silniku:
    http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP71&m
    ospid=47559&btnr=11_2337&hg=11&fg=45
    Jak wajcha turbo nie pracuje to odłącz wężyk i zobacz czy czuć
    podciśnienie (ale ciężko chyba określić czy dane jest wystarczające) -
    jak jest słabe/nie ma to sprawdź przed elektrozaworem.
    W moim silniku są dodatkowe miejsca w których może uciekać podciśnienie
    - np. poduszki silnika są usztywniane tym samym podciśnieniem, jak tam
    się urwie wężyk to i turbina gorzej chodzi

    --
    Pozdrawiam
    Lukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: