  • Data: 2010-03-21 01:15:55
    Temat: Re: Duze powiekszenie - jak do prezentacji ?
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A po polsku? Zresztą nieważne...

    > No tak, zapomniałem że rozmawiam z artystą, który lubuje się w pływaniu
    > po wyżynach absolutu i dzieleniu na czworo duchowości czy innej
    > cielesności ot tak, dla czystej rozkoszy filozofowania.

    No ale co Ty chcesz osiągnąć? Chcesz mi powiedzieć jaki to jestem lub nie
    jestem? Pomysli sam, o czym ty mowisz? Poruszam pewien problem, pisze po
    polsku (i co z tego, ze z bledami) odpisujac laikowi sposobem dla niego do
    przelkniecia i tak Cie to drazni? Najpierw pomysl co ktos mowi, a jak sie
    odnosisz to uzasadnij. Ja jestem wytrawnym pedagogiem (serio:) i zjadlem zeby
    na takich przypadkach jak Twoj. Wyslucham wszystkiego co powiesz i mozesz
    nazwac to sekciarstwem lub czymkolwiek zechcesz. Masz jednak jak w banku, ze
    potrakuje Cie jak czlowieka, a nie jak bydło.

    Już samo
    > upieranie się przy werniksach powinno dać do zrozumienia że nie o
    > praktykę tu chodzi, ale o podnoszenie wydruku czy odbitki na piedestał
    > Prawdziwej Sztuki, a nie zwyczajne i plebejskie cieszenie oczu. Jako że
    > szkoda mi czasu na czcze deliberowanie o duchowości kawałka papieru,
    > niniejszym daję se siana.

    A wiesz, że odpisałeś mi trzy razy i za każdym razem bez treści?

    marek