  • Data: 2011-06-14 10:39:55
    Temat: Re: Duża matryca w małym aparacie?
    Od: marek augustynski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > "Skorupa otwartosci".
    > Dobre. :-)

    > Czy naprawde uwazasz, ze potrzeba bezposredniej, silnej, prawdziwej relacji z
    drugim czlowiekiem jest oznaka
    > chamstwa, infantylizmu czy idiotyzmu? Bo dotychczas zakladalem, ze to raczej
    wlasnie oznaka tego pierwiastka
    > kobiecego w czlowieku.

    Pisalem w kontekscie portretu, o widzeniu czlowieka i nieco inaczej
    niz odebrales. Facet kieruje sie intelektem. Jesli wiec ja otwieram
    sie do ciebie to musze walczyc ze swoim zamknieciem. W ten sposob moje
    otwarcie staje sie nieszczere. Jestem zaskorupialy otwarciem poniewaz
    popadam w nowa prawde o sobie, w "bycie otwartym". Moge sie
    przyzwyczaic i juz bez konca byc taki serdeczny.
    Kobieta nie ma tego problemu poniewaz udaje i kłamie na umor, na
    okrągło i to jest prawda o niej.

    Klamstwo jest przeblyskiem czlowieczeństwa bo daje wglad w
    przeciwienstwo klamstwa.
    Szczerosc jest najwiekszym klamstwem bo wytwarza pewnosc w
    nieistnienie klamstwa.

    Przed obiektywem to wszystko wyłazi, jeśli jesteś w stanie to
    dostrzec.

    Wizerunek czlowieka jest obrazem ciala. Nie zadną duszą czy innym
    wyrazem człowieczych wartosci. Poszukujac czlowieka musisz zapytac o
    zwierze bo prawdą o ludziach ze zdjęc nie jest osoba, byt ludzki, ale
    człowiek, zwierze tego własnie gatunku. Kto da ci obraz zwierza tego
    jak nie kobieta i cały jej klam o ludziach?
    Sprowadź meszczyzne do roli zwierzecia i zobaczysz co z niego wylezie.
    Intelekt jest maską faceta, a facet bez intelektu jest zjawiskiem
    strasznym.

    Bezposrednia silna realcja nie jest pierwiastkiem kobiecym tylko
    zyciem w ogole. Kazde stworzenie ma jej potrzebę. Co to ma wspolnego z
    kobieta? Feministą jesteś?;)

    marek