  • 31. Data: 2016-03-05 22:00:42
    Temat: Re: Dudusiowi pekla opona
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Pan Telewizor zlotousty powiedzial ze opony byly sztuki nowki. Z
    > prawdopodobienstwem graniczacym z pewnoscia twierdze ze to byla wada
    > fabryczna. Producent ktory zrobil i sprzedal do samochodu prezydenta
    > calkiem sporego kraju opone z wada fabryczna powinien byc skonczony w
    > tej branzy.

    I producent samochodu.
    I autostrady...

  • 32. Data: 2016-03-05 22:43:46
    Od: Bolko <s...@g...com>

    http://piotrfrankowski.natemat.pl/173425,gdy-opona-p
    eka

  • 33. Data: 2016-03-05 22:45:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 4 Mar 2016 19:46:47 +0100, J.F.

    > Nie mam doswiadczenia z peknieta opona ... duzo trzeba przekroczyc,
    > aby w polu wyladowac ?

    Właśnie pierwsze co mi przyszło do głowy, to z jaką prędkością jechał.
    Ciekawe czy śledztwo to wykaże kurskowizja to poda... :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 34. Data: 2016-03-05 23:19:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 Mar 2016 13:43:46 -0800 (PST), Bolko napisał(a):
    > http://piotrfrankowski.natemat.pl/173425,gdy-opona-p
    eka

    Odnosnie hipotezy 1 - ze na samochodzie zamontowano zwykle felgi i
    opony ... sprawdzic, czy Zamawiajacy nie zamowil z dodatkowym
    kompletem opon zimowych :-)

    J.

  • 35. Data: 2016-03-05 23:22:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 Mar 2016 11:41:41 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    > Pan Telewizor zlotousty powiedzial ze opony byly sztuki nowki.

    No jak- zimowki wypadalo zalozyc w listopadzie, myslisz, ze juz jeden
    komplet zuzyto ?

    Owszem, te listopadowe to moze i mozna nazwac "nowka sztuka.

> [...]
    > wada fabryczna. Producent ktory zrobil i sprzedal do samochodu
    > prezydenta calkiem sporego kraju opone z wada fabryczna powinien

    A nie uwazasz ze prezydent jakiegos kraiku czwartego swiata to troche
    za mala figura ?

    J.

  • 36. Data: 2016-03-06 01:08:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Blizsza cialu koszula. Prezydent malego kraju czwartej kategori niewiele mnie
    obchodzi. Co nie znaczy ze po wypadku samochodu w ktorym jechal nasz prezydent
    niekoniecznie kazdy inny prezydent musi dalej byc fanem firmy produkujacej pekajace
    opony. Dobrze ze z wyjatkiem posrania sie na rzadko nic sie nikomu nie stalo. Ale i
    dobrze sie stalo ze takie zdarzenie mialo miejsce. Nie mam nic do obecnego prezia,
    uwazam go za czlowieka pogodnego i sympatycznego. Czesto ludzie bioracy udzial w
    tragicznych zdarzeniach ktore dla nich skonczyly sie dobrze zmieniaja sie na korzysc.
    Zdaja sobie sprawe ze nie sa niesmiertelni. Prezydent Duda od wczoraj zyje na kredyt.
    Jedno zycie wykorzystal a kotem nie jest.

  • 37. Data: 2016-03-06 07:59:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 05.03.2016 22:45, Myjk wrote:

    > Właśnie pierwsze co mi przyszło do głowy, to z jaką prędkością jechał.
    > Ciekawe czy śledztwo to wykaże kurskowizja to poda... :P

    Podejrzewam, że nie poda. Wcale bym się nie zdziwił, gdyby po prostu
    debeściaki załapali pobocze i opona poleciał w wyniku najechania na coś
    i było to sprawą wtórną. Wszyscy mówią, że opona się dosłownie
    rozleciała, a na zdjęciu samochodu widać, że jest chyba na swoim
    miejscu, tylko flak. Niestety znów obstawiam ułańską fantazję
    debeściaków. BTW - z jaką prędkością powinna jechać kolumna prezydencka
    - 140, czy mogą sobie jechać ile chcą?

    Shrek.

  • 38. Data: 2016-03-06 09:19:06
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Sugerujesz zamach?

    Sugeruje to co przy każdym polskim wypadku na szczeblu: niechlujstwo.
    Wszystkie zdarzenia nagłe - począwszy od millerowego śmigłowca - to skutek
    niedoszkolenia i niestosowania procedur.

  • 39. Data: 2016-03-06 09:53:33
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 marca 2016 09:19:10 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
> [...]
    > Wszystkie zdarzenia nagłe - począwszy od millerowego śmigłowca - to skutek
    > niedoszkolenia i niestosowania procedur.

    Opinia wręcz przeciwna:
    http://kontrowersje.net/to_by_zamach_i_nic_innego?mo
    bilizer=94099bba5169594ac0740c29a5b75f90

    żeby nie było wcześniej podrzuciłem to

    http://piotrfrankowski.natemat.pl/173425,gdy-opona-p
    eka

    Ja jestem ciekaw oficjalnej opinii samego zainteresowanego.

  • 40. Data: 2016-03-06 09:56:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Mar 2016 09:19:06 +0100, Ghost napisał(a):

    > Sugeruje to co przy każdym polskim wypadku na szczeblu: niechlujstwo.
    > Wszystkie zdarzenia nagłe - począwszy od millerowego śmigłowca - to skutek
    > niedoszkolenia i niestosowania procedur.

    Czekaj czekaj - czy w przypaku Millera nie bylo tak, ze procedura nie
    przewidywala pobrania drugiej, cywilnej, prognozy ?

    J.