  • 41. Data: 2016-03-06 09:58:07
    Temat: Re: Dudusiowi pekla opona
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Mar 2016 07:59:04 +0100, Shrek napisał(a):

    > Podejrzewam, że nie poda. Wcale bym się nie zdziwił, gdyby po prostu
    > debeściaki załapali pobocze i opona poleciał w wyniku najechania na coś
    > i było to sprawą wtórną. Wszyscy mówią, że opona się dosłownie
    > rozleciała, a na zdjęciu samochodu widać, że jest chyba na swoim
    > miejscu, tylko flak. Niestety znów obstawiam ułańską fantazję
    > debeściaków. BTW - z jaką prędkością powinna jechać kolumna prezydencka
    > - 140, czy mogą sobie jechać ile chcą?

    Jak wlacza koguty, to w zasadzie ile chca.

    Jak nie wlacza, to nadal w zasadzie tez ile chca :-)

    J.

  • 42. Data: 2016-03-06 10:00:48
    Od: Bolko <s...@g...com>

    >Prezydent Duda od wczoraj zyje na kredyt. Jedno zycie wykorzystal a kotem nie jest.
    Zgoda ale
    Szef mojej żony uczestniczył w wypadku na niemieckiej autostradzie.
    Bardzo poważnym.
    Helikoptery, umierający na jego rękach itd.

    Zmienił się ...
    Na chwile.
    Człowiek jest jak trawa, czołg po niej przejedzie a ona i tak odrośnie.

    Ja naprawdę jestem ciekaw co powie o tym wszytkim główny zainteresowany
    jak będzie znał szczegóły śledztwa

  • 43. Data: 2016-03-06 10:07:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 06.03.2016 09:58, J.F. wrote:

    > Jak wlacza koguty, to w zasadzie ile chca.
    >
    > Jak nie wlacza, to nadal w zasadzie tez ile chca :-)

    Ja wiem, że w zasadzie to mogą ile chcą (podobno 210, bo potem
    ogranicznik;). I to czy włączą czy nie.

    OK - cofam pytanie - może (w sensie wolno mu). Choć w sumie to bez sensu
    - w celu zapewnienia bezpieczeństwa należy zapierdalać ile fabryka dała;)

    Shrek.

  • 44. Data: 2016-03-06 10:38:32
    Od: Gędźbald I Srogi <p...@n...kowno>

    W dniu 2016-03-04 o 22:46, Cavallino pisze:

    > PLONK

    ROTFL, megatrol mnie spląkował

  • 45. Data: 2016-03-06 10:55:43
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    W dniu niedziela, 6 marca 2016 09:19:10 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Opinia wręcz przeciwna:
    >http://kontrowersje.net/to_by_zamach_i_nic_innego?m
    obilizer=94099bba5169594ac0740c29a5b75f90

    fuj, łomatka-imbecyl... nie pod moimi postami, please

  • 46. Data: 2016-03-06 11:01:52
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    et...

    Dnia Sun, 6 Mar 2016 09:19:06 +0100, Ghost napisał(a):

    >Czekaj czekaj - czy w przypaku Millera nie bylo tak, ze procedura nie
    >przewidywala pobrania drugiej, cywilnej, prognozy ?

    No, nie przewidywała również pobrania dodatkowej paczki krakersów.

  • 47. Data: 2016-03-06 11:03:28
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-03-06 o 07:59, Shrek pisze:

    > Podejrzewam, że nie poda. Wcale bym się nie zdziwił, gdyby po
    > prostu debeściaki załapali pobocze i opona poleciał w wyniku
    > najechania na coś i było to sprawą wtórną.

    W tv24 podali, że to prawa tylna opona,
    a na fimiku widać, że jadą lewym pasem,
    więc pobocze złapać trudno tą stroną :-)

  • 48. Data: 2016-03-06 11:06:34
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Gędźbald I Srogi" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >ROTFL, megatrol mnie spląkował

    Leżysz i kwiczysz

  • 49. Data: 2016-03-06 11:12:36
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >W tv24 podali, że to prawa tylna opona,
    >a na fimiku widać, że jadą lewym pasem,
    >więc pobocze złapać trudno tą stroną :-)

    Jednakowoż opona jest na miejscu, nie widać w jakim dokładnie stanie, ale
    nie wygląda na całkowicie "wybuchniętą", jak to duduś reklamował.
    http://www.fakt.pl/m/crop/0/-550/faktonline/63592713
    5704412195.jpg

  • 50. Data: 2016-03-06 11:13:37
    Temat: Re: Dudusiowi pekla guma.
    Od: "Koalkon" <c...@a...pl>

    > Jakze to tak - bomby nie bylo ?
    >
    > J.

    A ch... mnie to obchodzi, że dudusiowi pękła guma.
    Są ważniejsze sprawy :
    1. czy Ziobro przyjdzie z TVPiS po mnie o 4ej rano ?
    i później za 10 lat sąd mnie uniewinni ?
    2. Czy fuehrer wyśle mnie na Moskwę ?
    3. czy PKB będzie rosło, a ja będę miał g... z tego ?
    itd. itp.