  • 21. Data: 2016-03-04 23:43:30
    Temat: Re: Dudusiowi pekla opona
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Prezydentowi pekla opona na autostradzie
    > http://www.tvn24.pl/pekla-opona-w-limuzynie-prezyden
    ta-dudy,624745,
    > s.html

    To od ciężaru ważkich spraw jakie pan P. ma na głowie.

    > Jakze to tak - bomby nie bylo ?
    > Tak to jest, jak sie kupuje od najtanszego dostawcy :-)

    Jakby częściej odwiedzał Olsztyn to coś by się załawiło z Michelin
    z rabatem ;)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 22. Data: 2016-03-05 00:53:23
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-03-04 20:21, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Przesiądą się na konie. Fachofcóff już do tego mają.

    taaaa.... tarpany :)

  • 23. Data: 2016-03-05 02:36:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 4 Mar 2016 22:20:22 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    ta-dudy,624745,s.html

    > Jakiego dostawcy?
    > To BMW, więc opony kupuje się w BMW.

    IMO - opony kupuje sie w przetargu.
    Co prawda to za duza drobnica, to moze bez, ale teraz Ziobro szaleje
    to strach bez :-)

    > Zależy co tam kierowca zaczął wywijać jak mu huknęło pod podwoziem.

    W BOR szkolony ... jakis manewr unikowy ?

    > Ale ciekawe jak ESP reaguje na taki wystrzał, bo może się okazać że całkiem
    > głupio.

    Ano - warto by sprawdzic.

    J.

  • 24. Data: 2016-03-05 03:18:56
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2016-03-04 o 22:36, Gędźbald I Srogi pisze:

    > Bądź wesoły, może dożyjesz cało późnej starości zamiast rozjebać się na
    > przydrożnym drzewie, a ostatnim dźwiękiem jaki usłyszysz na tym świecie
    > będzie szum aparatury która oddycha za ciebie.

    OK, jestem wesoły :) A ty?

  • 25. Data: 2016-03-05 14:16:17
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-03-04 19:46, J.F. wrote:
    > Prezydentowi pekla opona na autostradzie

    Gdzieś czytałem że opony do samochodów "ważnych" nie pompuje się
    powietrzem tylko wypelnia jakimś świństwem o konsystencji pianki które
    nawet po odpadnięciu bieżnika pozwala na jazdę. Czyli opony są "pełne"
    bo tylko wtedy sa kuloodporne.

    Ktoś może potwierdzić?

  • 26. Data: 2016-03-05 18:55:29
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

> [...]
    > Tak to jest, jak sie kupuje od najtanszego dostawcy :-)
    >
    > Nie mam doswiadczenia z peknieta opona ... duzo trzeba przekroczyc, aby w

    wlasnie slyszalem w radio- tam nadal autostrada zamknieta i szukaja tej
    pinezki...
    ponad 24h minelo...

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 27. Data: 2016-03-05 19:57:15
    Od: p...@g...com

    Runflat z pierścieniem czy bez pozwala tylko na jazdę z ograniczoną prędkością wiec
    najprawdopodobniej kierowca nie zauważył spadku ciśnienia i jechał dalej swoje co
    spowodowało zniszczenie opony ... wersja z najazdem na coś co rozerwalo oponę jest
    możliwa choć imho mniej prawdopodobna ...
    A teraz ręką do góry kto w bmw wyłączył monitoring ciśnienia bo ten swirowal :-)

  • 28. Data: 2016-03-05 20:41:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pan Telewizor zlotousty powiedzial ze opony byly sztuki nowki. Z prawdopodobienstwem
    graniczacym z pewnoscia twierdze ze to byla wada fabryczna. Producent ktory zrobil i
    sprzedal do samochodu prezydenta calkiem sporego kraju opone z wada fabryczna
    powinien byc skonczony w tej branzy.

  • 29. Data: 2016-03-05 21:08:56
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Pan Telewizor zlotousty powiedzial ze opony byly sztuki nowki.

    Kurski kłamie

> [...]
    >fabryczna. Producent ktory zrobil i sprzedal do samochodu prezydenta
    >calkiem sporego kraju opone z wada fabryczna powinien byc skonczony w tej

    Przy tej klasie opon nie ma wad fabrycznych.

  • 30. Data: 2016-03-05 21:21:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sugerujesz zamach?