-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!2.eu.feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!81.171.65.14.
MISMATCH!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwin
ds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neo
strada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Drozszy przeglad
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1jlurk8t8xs3i.zchkh1i6x439$.dlg@40tude.net>
<pbl92b$tq4$1@node1.news.atman.pl>
<5ade31fe$0$604$65785112@news.neostrada.pl>
<pbo1iv$ira$1@node1.news.atman.pl>
<9...@g...com>
From: Uzytkownik <a...@s...pl>
Date: Tue, 24 Apr 2018 23:21:07 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.7.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <9...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Content-Language: pl
Lines: 39
Message-ID: <5adf9fd7$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 31.42.14.107
X-Trace: 1524604887 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 606 31.42.14.107:52905
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3476
X-Received-Body-CRC: 1262403616
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629948
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-04-24 o 22:27, Zenek Kapelinder pisze:
> Jeszcze dwa lata przetrzymam. Potem zarejstruje cienkiego jako zabytkowego? Wpakuje
w niego z 5-8 tysiecy na naprawy rozne i bede mial w dupie przeglady, zakazy wjazdu
do centrum itp.
A za rok znów ruda wyjdzie. Po 2 latach znów będą dziury w podłodze i
progach o ile się nie okaże wcześniej, że z powodu zgniłych podłużnic i
tak już się nic nie da zrobić.
Zanim zaprowadzisz ten złom do blacharza/lakiernika, który Cię zerżnie
jak łatwą dziwkę, jedź na porządną stację diagnostyczną i zapytaj czy
warto w ogóle inwestować w to padło.
Z reguły już 10-letnie cienkusie są tak wpierdolone przez rudą, że nawet
koła nie mają się czego trzymać. Ty jak mniemam piszesz o Cienkusiu
25-letnim?
Pakowanie w to gówno 5-8 tys. to wyrzucanie kasy w błoto. Lepiej oddać
to gówno na szrot, dołożyć jeszcze parę grosza do tego co miał byś
wpakować w ten złom i kupić auto za 10-15 tys. w którego blacharkę nie
włożysz ani grosza przez najbliższe 7-10 lat. Ewentualnie zrobisz tylko
maleńkie zaprawki i konserwację. W zamian za to będziesz jeździł taniej
i o wiele bezpieczniej. Za taką kasę to spokojnie kupisz jakąś Skodę
Fabię czy Forda Fiestę lub Fusiona, Mazdę 2, Citroena C3, Renault Clio i
wiele innych fajnych małych aut. Takimi autkami pojeździsz jeszcze parę
ładnych lat nie mając z nimi żadnych problemów poza wymianami
eksploatacyjnymi i nie bojąc się, że na stacji diagnostycznej usłyszysz,
że Ci nie podbiją przeglądu, a auto nadaje się na złom.
Szkoda kasy pakować w takiego gniota. Tym bardziej, że Cinkuś należy do
dość awaryjnych. Co prawda części zawieszenia i niektóre inne są tanie
jak barszcz, ale bez przerwy coś trzeba w nich naprawiać, a mechaników,
którzy są w stanie go ogarnąć jest coraz mniej. Czy to z powodu
nieznajomości budowy i działania gaźnika Aisana czy też niechęci do
napraw za grosze. Jak masz gaźnik Webera czy FOS to pół biedy - ceny są
znośne, ale jak masz już gaźnik Aisana to ceny totalnie z kosmosu.
Przeróbki na gaźniki Webera czy FOS nie zawsze się udają.
I żeby nie było, piszę to jako były użytkownik 2 Cienkusi.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.04.18 23:39 Zenek Kapelinder
- 25.04.18 00:05 PiteR
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=