-
Data: 2018-04-24 23:21:07
Temat: Re: Drozszy przeglad
Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2018-04-24 o 22:27, Zenek Kapelinder pisze:
> Jeszcze dwa lata przetrzymam. Potem zarejstruje cienkiego jako zabytkowego? Wpakuje
w niego z 5-8 tysiecy na naprawy rozne i bede mial w dupie przeglady, zakazy wjazdu
do centrum itp.
A za rok znów ruda wyjdzie. Po 2 latach znów będą dziury w podłodze i
progach o ile się nie okaże wcześniej, że z powodu zgniłych podłużnic i
tak już się nic nie da zrobić.
Zanim zaprowadzisz ten złom do blacharza/lakiernika, który Cię zerżnie
jak łatwą dziwkę, jedź na porządną stację diagnostyczną i zapytaj czy
warto w ogóle inwestować w to padło.
Z reguły już 10-letnie cienkusie są tak wpierdolone przez rudą, że nawet
koła nie mają się czego trzymać. Ty jak mniemam piszesz o Cienkusiu
25-letnim?
Pakowanie w to gówno 5-8 tys. to wyrzucanie kasy w błoto. Lepiej oddać
to gówno na szrot, dołożyć jeszcze parę grosza do tego co miał byś
wpakować w ten złom i kupić auto za 10-15 tys. w którego blacharkę nie
włożysz ani grosza przez najbliższe 7-10 lat. Ewentualnie zrobisz tylko
maleńkie zaprawki i konserwację. W zamian za to będziesz jeździł taniej
i o wiele bezpieczniej. Za taką kasę to spokojnie kupisz jakąś Skodę
Fabię czy Forda Fiestę lub Fusiona, Mazdę 2, Citroena C3, Renault Clio i
wiele innych fajnych małych aut. Takimi autkami pojeździsz jeszcze parę
ładnych lat nie mając z nimi żadnych problemów poza wymianami
eksploatacyjnymi i nie bojąc się, że na stacji diagnostycznej usłyszysz,
że Ci nie podbiją przeglądu, a auto nadaje się na złom.
Szkoda kasy pakować w takiego gniota. Tym bardziej, że Cinkuś należy do
dość awaryjnych. Co prawda części zawieszenia i niektóre inne są tanie
jak barszcz, ale bez przerwy coś trzeba w nich naprawiać, a mechaników,
którzy są w stanie go ogarnąć jest coraz mniej. Czy to z powodu
nieznajomości budowy i działania gaźnika Aisana czy też niechęci do
napraw za grosze. Jak masz gaźnik Webera czy FOS to pół biedy - ceny są
znośne, ale jak masz już gaźnik Aisana to ceny totalnie z kosmosu.
Przeróbki na gaźniki Webera czy FOS nie zawsze się udają.
I żeby nie było, piszę to jako były użytkownik 2 Cienkusi.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.04.18 23:39 Zenek Kapelinder
- 25.04.18 00:05 PiteR
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=