  • Data: 2011-10-13 14:11:03
    Temat: Re: Drogowe cwaniactwo w korkach
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 13 Oct 2011 13:19:20 +0200, "Przemysław Czaja"

    >Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <

    >Jeśli nikt mnie nie wyprzedza, to korek z przodu może sobie nawet po
    >polach jeździć, grać w szchy, robić nawrotki...to nie ma znaczenia dla
    >mnie jako obserwatora :)

    ale cwaniak _kogoś_ wyprzedza. Tym _kimś_ możesz być w szczególności
    Ty.
    I teraz pozostaje Ci rozważenie kwestii zasad: czy wyprzedzanie korka
    i wcięcie się cwaniaka jest dobre dla nie-cwaniaków, czy nie.
    Moim zdaniem: nie jest.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski