eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDrogie ładowanie aut elektrycznych - spalinowym pojedziesz taniejRe: Drogie ładowanie aut elektrycznych - spalinowym pojedziesz taniej
  • Data: 2020-01-23 12:33:28
    Temat: Re: Drogie ładowanie aut elektrycznych - spalinowym pojedziesz taniej
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 23 Jan 2020 09:23:25 +0100, T.

    > Jeśli roczne auto elektryczne jest "zdezelowanym szrotem", to masz rację
    > - takie dostałem :-) Nota bene - z parku prasowego Renault.

    Czyli trafiłeś gorzej niż myślałem -- prasowe auta są zdezelowane po roku
    jak normalne po 10 latach. Nikt tych aut nie szanuje a "dziennikarze"
    sprawdzają najróżniejsze rzeczy, bo oczywiście instrukcji żaden nie czyta,
    bierze i "testuje". Co by tłumaczyło uwaloną klapę, pewnie jakiś geniusz na
    siłę próbował otwierać, etc.

    > Pisałem o ogrzewaniu pod domem, bo najdokuczliwsze zimno jest po nocy.

    Po najdalej godzinie stania i tak masz lodówkę jak po nocy, więc...

    > W dzień to oczywiście nie zadziała, jeśli nie ma dostępu do gniazdka.
    > Oczywiście można sobie założyć Webasto, najlepiej na ON :-)

    Można, 5 koła nowe kompletne kosztuje z obsługą ze smarka. U mnie po 6
    latach się zesrał sterownik (naprawa 350 zł) potem po 9 i teraz zesrał się
    znowu -- może następny właściciel sobie naprawi.

    > Albo coś wymyśleć z przetwornicą na 230V, bo twierdzę, że lepiej puścić
    > 1200 W przez 5 minut, niż katować akumulator 150 W przez godzinę - z
    > mizernym efektem podejrzewam.

    Toteż o tym mówię. Że klimy nijak nie uruchomisz, bo sprężarka jest na
    pasku, nie wspomnę. W ogóle nie ma jak klimy postojowej zrobić, wykluczam
    jakieś wiatraczki bo to kompletnie nic nie da.

    --
    Pozdor
    Myjk