  • 21. Data: 2009-06-02 14:47:14
    Temat: Re: Drogi kolego na żółciutkim nowym Transalpie
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Paweł Andziak pisze:
    > Widzialem wczoraj motocykliste na niebieskiem Fazerze. Jechal lewym
    > pasem ulicy Pulawskiej w Warszawie z predkoscia ok. 100 km/h. Spieszylem
    > sie, dlatego wyprzedzilem go srodkowym pasem.

    by DM - przekroczyłeś prędkość o co najmniej 70-80km

    > W tym momencie
    > motocykliste tego chyba jakis kompleks ogarnal, bo jak sie zorientowal,
    > ze go Fabia wyprzedzila, to mu nagle szybkosc zaczela magicznie rosnac.

    cham, jechał lewym jak środkowy (może nawet prawy) był wolny. to
    niezgodne z ProD.

    > Musial widziec, ze na srodkowym pasie sa samochody i ze za chwile
    > zmienie pas na lewy. Ale musial pokazac, ze jest szybszy. Zmusil mnie do
    > hamowania uniemozliwiajac zmiane pasa. Ja patrzylem w lusterko i
    > probowalem przewidziec co on zrobi, ale wielu zmieniloby pas bez
    > patrzenia. Chwile pozniej ja zostalem w korku, a on dalej parl do
    > przodu. Wpieprzyl sie na srodkowy pas tuz przed jadace normalnie Mondeo.
    > Widzial, ze za chwile bedzie musial hamowac. Wjechal kierowcy Mondeo na
    > pas metr przed maska i od razu po heblach. Kierowca wyhamowal, ale
    > widac, ze to byl dla niego stres.

    o kurwa, samobójca. ja bym wciskał się w kanion.

    > Ten motocyklista spowodowal 2 niebiezpieczne (glownie dla niego)
    > sytuacje w ciagu 45 sekund. Mysle, ze to brak przewidywania i myslenia
    > za innych. Ze to pewnego rodzaju nieswiadomosc, niewiedza i brak
    > doswiadczenia, a takze zdrowego rozsadku.

    nie, to przerośnięte ego.

    > Co o tym sadzisz, gildor?

    to nie ja. nie każdy niebieski, to mój, nie?

    --
    gildor
    niebieskie 9'99

  • 22. Data: 2009-06-02 14:47:17
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "gildor" napisał w wiadomości news:h03a61$s02$8@news.onet.pl...

    > na transalpie?

    A jak mówili, że to Ty odpalałeś po pijaku harleja, toś nie protestował.
    To co Ci szkodzi za czarną owcę i tym razem robić?

    --
    Jasio
    vfr vx etz http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1324541

  • 23. Data: 2009-06-02 14:48:52
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Jasio pisze:

    > A jak mówili, że to Ty odpalałeś po pijaku harleja, toś nie protestował.

    bo taaaaki podooooobny. a ja mam luki z kilku imprez, to kto wie.

    > To co Ci szkodzi za czarną owcę i tym razem robić?

    jak czarną jak na niebieskim? charlej był czarny chociaż.

    --
    gildor
    9'99

  • 24. Data: 2009-06-02 14:50:06
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Jasio pisze:

    > A jak mówili, że to Ty odpalałeś po pijaku harleja, toś nie protestował.

    bo taaaaki podooooobny. a ja mam luki z kilku imprez, to kto wie.

    > To co Ci szkodzi za czarną owcę i tym razem robić?

    jak czarną jak na żółciutkim? charlej był czarny chociaż.

    --
    gildor
    9'99

    deja vu

  • 25. Data: 2009-06-02 14:59:36
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "gildor" napisał w wiadomości news:h03e4k$s02$14@news.onet.pl...

    > bo taaaaki podooooobny. a ja mam luki z kilku imprez, to kto wie.

    To musiałeś nieźle na tej siłowni stresów się pozbywać.
    Raz czy dwa Cię na żywo widziałem i muszę przyznać, niezłe masz odżywki,
    skoroś się taki "męski" zrobił. (:

    > jak czarną jak na niebieskim? charlej był czarny chociaż.

    Wiesz, ja nie twierdzę, że czarne musi na czerwonym jechać po zielonym. *

    --
    Jasio
    vfr vx etz http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1324541
    weFAQ&v=qvj
    * starsze od wróbelka, więc nawet nie pisnę puenty

  • 26. Data: 2009-06-02 15:01:41
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

  • 27. Data: 2009-06-02 15:02:56
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Jasio pisze:
    > Użytkownik "gildor" napisał w wiadomości
    >
    > To musiałeś nieźle na tej siłowni stresów się pozbywać.

    dużo stersów, dużo siłowni.

    > Raz czy dwa Cię na żywo widziałem i muszę przyznać, niezłe masz odżywki,
    > skoroś się taki "męski" zrobił. (:

    sznoba.

    > Wiesz, ja nie twierdzę, że czarne musi na czerwonym jechać po zielonym. *

    nikt mi nie wmówi, że czarne jest czarne a białe jest białe!
    i tego się będę trzymał.

    --
    gildor
    9'99

  • 28. Data: 2009-06-02 15:04:11
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Jasio pisze:
    > Wiesz, ja nie twierdzę, że czarne musi na czerwonym jechać po zielonym. *

    kurwano, bo znowu na siłownie będę musiał iść. a potem znowu wyjebie się
    na charleju i powiem, że to przez Ciebie.

    --
    gildor
    9'99

  • 29. Data: 2009-06-02 15:08:51
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "gildor" napisał w wiadomości news:h03f1b$s02$18@news.onet.pl...

    > kurwano, bo znowu na siłownie będę musiał iść. a potem znowu wyjebie się
    > na charleju i powiem, że to przez Ciebie.

    I deżawu też przeze mnie?

  • 30. Data: 2009-06-02 15:11:47
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Jasio pisze: