  • 1. Data: 2009-06-02 07:05:41
    Temat: Pytanie o zestaw napędowy
    Od: Andrzej Ciach <_...@c...net>

    Witam,
    czy taki zestaw napędowy
    http://www.defender.net.pl/product-pol-987-Super-wzm
    ocniony-zestaw-napedowy-DID-530-VM-110Yamaha-FZS-600
    -Fazer-9803.html

    http://tinyurl.com/nko3w6
    warto kupić? Czy może są jakieś inne wyraźnie lepsze - albo tej samej
    jakości, ale tańsze?

    Andrzej

  • 2. Data: 2009-06-02 10:06:22
    Temat: Re: Pytanie o zestaw napędowy
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 02 Jun 2009 09:05:41 +0200, Andrzej Ciach napisał(a):

    > http://tinyurl.com/nko3w6
    > warto kupić? Czy może są jakieś inne wyraźnie lepsze - albo tej samej
    > jakości, ale tańsze?

    Ja pod koniec ubiegłego sezonu założyłem bodajże (musiałbym sprawdzić
    dokładnie oznaczenia) taki napęd u siebie - tyle, że kupiłem go za 400
    PLN. Wiem, że euro troszeczkę inaczej kosztuje dzisiaj, ale poszukaj
    (nie wiem - nawet na alledrogo) może kupisz gdzieś taki zestaw odrobinę
    taniej.

    Co do trwałości - to Ci jeszcze nie powiem, bo przelatałem na tym za
    mało, ale z tego co przeszukałem różne informacje podczas zakupu (precli
    też pytałem) to optymalny i wystarczający wybór do tego moto.

    Sebastian S.