  • 1. Data: 2009-06-02 09:06:34
    Temat: Michelin AC-10
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    Ktoś ma jakieś złe lub dobre doświadczenia z tymi oponkami?
    Mam zamiar zamontować taki komplecik do DRZ400 użytkowanej głównie w
    terenie. Ewentualnie co innego polecicie w cenie do 400zł za kpl?

    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/

  • 2. Data: 2009-06-02 10:00:55
    Temat: Re: Michelin AC-10
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    moonraker klepie w klawisze:
    > Ktoś ma jakieś złe lub dobre doświadczenia z tymi oponkami?
    > Mam zamiar zamontować taki komplecik do DRZ400 użytkowanej głównie w
    > terenie. Ewentualnie co innego polecicie w cenie do 400zł za kpl?

    Powiem tak, lepszej gumy na przodzie (tlumaczenie dla zboczencow -
    lepszej opony na przednim kole ;) )nie mialem, trzyma w gleeeebokich
    zlozeniach, w piachu daje rade, na sliskim/mokrym tez bardzo ok. IMO
    bardzo dobra opona a w deerzecie sprawdza mi sie doskonale.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 3. Data: 2009-06-02 15:19:13
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "moonraker" napisał:

    Ktoś ma jakieś złe lub dobre doświadczenia z tymi oponkami?
    Mam zamiar zamontować taki komplecik do DRZ400 użytkowanej głównie w
    terenie. Ewentualnie co innego polecicie w cenie do 400zł za kpl?

    *** Mam taki zestaw obecnie w KTM EXC 400. Fajne gumy bo trzymaja znosnie i
    nie znikaja w oczach tak jak wyczynowki. Tyl nie rwie klockow mimo iz zdarza
    mi sie odkrecic na roznych nawierzchniach. Od pionowania na asfalcie tez sie
    nie rozpada. Przod moglby nieco lepiej trzymac na hamowaniu- widac to np
    przy probie zrobienia stoppie, ale w winklach jest OK.
    Dobre oponki dla amatora takiego jak ja. Zawodnik bedzie narzekal na zbyt
    uniwersalny charakter i twarda mieszanke.W dwusetce Iwony mamy Micheliny
    Cross Competition i sa to wyraznie lepsze opony, ale tez i znikaja w oczach
    (szczegolnie tyl) mimo stosunkowo nieagresywnej jazdy.
    Pozdr
    Jarecki{KenLee] + Mecha -Orange EXC 400