  • 1. Data: 2009-06-01 23:03:57
    Temat: Patrz w lusterka motocykle są wszędzie
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Uwaga mocne
    http://www.youtube.com/watch?v=-6N6ewG9aP8
    i zaraz po motocyklistach będą jechać że sobie głupki przyklejają do puszek
    nalepki a sami jeżdżą jak na załączonym obraku/filmiku.

    Wojtek

  • 2. Data: 2009-06-02 05:36:36
    Temat: Re: Patrz w lusterka motocykle są wszędzie
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    "Alti" w news:h01mo9$adh$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > http://www.youtube.com/watch?v=-6N6ewG9aP8
    > i zaraz po motocyklistach będą jechać że sobie głupki przyklejają do puszek nalepki

    Piękny filmik.
    Statystycznie rzecz biorąc, każda tego typu impreza jest zdecydowanie
    bardziej crash-genna, niż samotne podróżowanie po bezdrożach.
    Niby wszyscy motonici to wiedzą, a jednak zawsze kogoś poniesie.

    Przestroga na czasie.

    > Wojtek

    Przy okazji opowiem o swojej przygodzie, która sprawiła, że zainstalowałem
    sobie dodatkową parę lusterek (oryginalne w Klarze są niezbyt...).
    Wygląda to trochę śmiesznie, ale daje prawdziwy komfort widzenia.

    Małe, bezrobotne miasteczko, sobota. Droga główna omija rynek z prawej strony
    i na skrzyżowaniu skręca w prawo, wypadając z miasta. Chcę zajrzeć
    na ten rynek więc ... kierunkowskaz z lewo, do osi jezdni, ostrożnie, bo
    przecież z prawej może coś wyjechać na głównej. Dookoła cisza, w lusterku
    pusto (!!), skręcamy...
    I w tym momencie, _z lewej strony_, mija mnie rozpędzona puszka. Na wprost.
    Na pełnym gazie. Moja przednia oponka muska tylny zderzak (?) samochodu...

    Wystarczyłoby pół sekundy różnicy, aby przygoda skończyła się tragicznie.

    Młody w puszce nawet się nie obejrzał - śmignął i zniknął za kolejnym zakrętem.
    Nie wiem dlaczego pomyślałem, że zabrał ojcu samochód by popisywać się
    przed kumplami. Nie widziałem jego twarzy.

    --
    All
    KLE500 (Klara)

  • 3. Data: 2009-06-02 06:33:39
    Od: t...@g...com

    On 2 Cze, 01:03, "Alti" <a...@g...pl> wrote:
> [...]
    > i zaraz po motocyklistach będą jechać że sobie głupki przyklejają do puszek
    > nalepki a sami jeżdżą jak na załączonym obraku/filmiku.

    Ten filmik nie ma nic wspolnego z patrzeniem w lusterka !
    Koles przeciez obejrzal sie do tylu i moze nawet widzial ten
    motocykl...
    Chyba sie tylko nie spodziewal jak on bedzie zapierdalal.
    IMO podlozyl sie debilowi

  • 4. Data: 2009-06-02 06:47:33
    Od: "Dziadek Mroz" <D...@w...pl>

    >Ten filmik nie ma nic wspolnego z patrzeniem w lusterka !

    PO nanalizie stwierdziłem, że przyczyno była nadmierna prędkość (jechał ok
    122km).
    Tak jest w 95% wypadków motocyklowych

    DM

  • 5. Data: 2009-06-02 07:00:30
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > PO nanalizie stwierdziłem, że przyczyno była nadmierna prędkość (jechał ok
    > 122km).

    Moje wyliczenia wskazują że 123,5

  • 6. Data: 2009-06-02 07:12:46
    Od: n...@s...com

    On Tue, 2 Jun 2009 08:47:33 +0200, "Dziadek Mroz"
    <D...@w...pl> wrote:

    >PO nanalizie stwierdziłem, że przyczyno była nadmierna prędkość (jechał ok
    >122km).
    >Tak jest w 95% wypadków motocyklowych

    Idze se pojezdzic*.

    pozdr
    newrom
    * - na motoracerze czy co tam stryjenka uwaza.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 7. Data: 2009-06-02 07:20:39
    Od: "Dziadek Mroz" <D...@w...pl>

    > Moje wyliczenia wskazują że 123,5

    Dokładność pomiaru jest ok .2.5 km więc wyszedł nam tensam

    DK

  • 8. Data: 2009-06-02 10:02:20
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > Idze se pojezdzic*.
    >
    > pozdr
    > newrom
    > * - na motoracerze czy co tam stryjenka uwaza.

    moge mu nintendo pożyczyć.

    --
    gildor
    9'99

  • 9. Data: 2009-06-02 10:56:30
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):

    > moge mu nintendo pożyczyć.

    a umyte?
    no i ja pierszy bylem

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 10. Data: 2009-06-02 11:15:05
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > a umyte?

    wytarte tylko

    > no i ja pierszy bylem

    zrób listę, daj Różańskiemu, żeby zgubił, wtedy rozpatrzę reklamację,
    jeśli będzie spełniała warunki formalne.

    --
    gildor
    9'99