  • 21. Data: 2012-07-19 20:06:14
    Temat: Re: Droga wAw => WĹ,adysĹ,awowo
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 19 Jul 2012 16:25:55 +0200, Dman-666
    <d...@t...o2.pl> wrote:

    >Chyba, ze ktos z PMSowiczow cos poleci na DK10...

    Jedyne co mi przychodzi do głowy to knajpki na obwodnicy Skępego.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 22. Data: 2012-07-19 22:41:32
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    W dniu 2012-07-19 15:21, jerzu pisze:

    > W poniedziałek wracałem z okolic Darłowa, A1 dojechałem do Lubicza,
    > byłem pierwszy na bramkach.

    w dni powszednie to tam nie ma dużego ruchu. IMO najgorsze są weekendy i
    nazwijmy to "zmiany turnusów" ;)

    --
    pozdrawiam,
    W.

  • 23. Data: 2012-07-19 22:44:08
    Temat: Re: Droga wAw => Władysławowo
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    W dniu 2012-07-19 15:37, Chris pisze:
    [..]

    > Jak na autobanie jest z postojami typu stacja benzynowa albo jakiś
    > przytulny postój bo będę jechał z dzieckiem a nie chcę go wieść w
    > foteliku całą trasę bez żadnego postoju.

    spokojnie, jest jedna stacja benzynowa, są regularnie tzw. MOPy, czyli
    parkingi. Jak można było wymyślić taką nazwę: MOP - miejsce odpoczynku
    podróżnych. Chociaż w sumie może i dobra jest :)

    --
    pozdro
    W.

  • 24. Data: 2012-07-19 22:52:46
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    W dniu 2012-07-18 19:50, K pisze:
    [..]
    > link do trasy:
    > http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,23,18.1426900,54.7
    924000?l=c2ceb4a99f7bf04d

    > oczywiscie jesli jedziesz z gdanska to mozna odbic duzo wczesniej i
    > jechac przez chwaszczyno:
    > http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,23,18.4520100,54.4
    586400?l=c6f39acbcc13887f

    a czy jest remont na odcinku Chwaszczyno-Koleczkowo jest już skończony?
    Jutro tam przejadę i sprawdzę, jak jechałem tym odcinkiem ~2 mies. temu
    to niezłej k...cy dostałem - poprzecznie wycięty pasek asfaltu co ~100m
    przez jakieś 3km. Co chwilę trzeba było zwalniać do 5-10km/h.

    --
    pozdro
    W.

  • 25. Data: 2012-07-19 23:01:51
    Od: K <...@...c>

    W dniu 19-07-2012 22:52, V-Tec pisze:
> [...]
    > to niezłej k...cy dostałem - poprzecznie wycięty pasek asfaltu co ~100m
    > przez jakieś 3km. Co chwilę trzeba było zwalniać do 5-10km/h.

    jechalem tydzien temu i nie byl skonczony, ale nigdzie nie bylo wahadelka.

  • 26. Data: 2012-07-20 10:22:33
    Temat: Re: Droga wAw => Wı‚adysı‚awowo
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak jerzu nawija makaron na uszy:

    > Jedyne co mi przychodzi do głowy to knajpki na obwodnicy Skępego.

    I tu jest gwozdz pogrzebany ;-)...nikt tego (raczej) nie testowal...
    Od siebie dodam, ze zarcie dla calej familii wymagane - przekroj wiekowy
    dosc znaczny ;-)

    --
    Dman-666
    AUY ASB

  • 27. Data: 2012-07-20 17:34:30
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    W dniu 2012-07-19 16:25, Dman-666 pisze:
    > Tak se patrze i patrze jak Dman-666 nawija makaron na uszy:

    > To tez jest argument...bo ja na ten przyklad nie znam zadnego
    > gastronimicznego przystanku na 10tce...wiec jak nie zjem w Toruniu to
    > dopiero Plonsk i abarot (knajpy sa...nawet na nawi, ale szkoda sie
    > truc).
    > Chyba, ze ktos z PMSowiczow cos poleci na DK10...

    Ja mogę polecić restaurację DaVinci w Czernikowie. (po lewej stronie,
    jak będziesz jechał od Płońska do Torunia)

    pozdrawiam,
    W.

  • 28. Data: 2012-07-20 17:42:30
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    W dniu 2012-07-19 23:01, K pisze:

    > jechalem tydzien temu i nie byl skonczony, ale nigdzie nie bylo wahadelka.

    ja jechałem przed chwilą i skrzyżowanie w Karczemkach totalnie
    rozpieprzone. Przejazd odcinka rondo Chwaszczyno-skrzyżowanie Karczemki
    (~3km) zajął mi 24 minuty, ale jechałem w godzinach szczytu (16:30).
    Potem nieco poprzecznych garbów i jazdy po jakiejś warstwie podkładowej,
    ale do przeżycia. Jest to jakaś opcja żeby ominąć korek na końcu
    obwodnicy (zjazd w Chyloni), Redzie, potem Pucku i Władku ale IMO tylko
    dla tych, co jadą przez Wejherowo Do Karwi albo Dębek. Jeśli celem jest
    Władysławowo albo półwysep to chyba bym nie kombinował. Można ominąć
    Chwaszczyno zjeżdżając jeszcze wcześniej z obwodnicy. Jeśli ktoś będzie
    jechał o "dziwnej porze" (rano, wieczorem) to IMO nie ma sensu tylko
    jechać normalnie przez Gdynię i Redę.
    Można też jechać przez Obwodnica - Gdynia port- Obłuże - Babie
    Doły-Mrzezino-Puck - tam już nie ma remontów (proszę uważać na
    rowerzystów - sam czasami tamtędy jeżdżę :)

    --
    pozdrawiam,
    W.

  • 29. Data: 2012-07-21 20:01:50
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-07-17 19:05, Franc pisze:
    > W sobotę wyruszamy do Władkowa: jak się teraz jedzie "7" do Gdańska? Czy może
    > lepiej jechać autostratą? A jeżeli tak, to jak do niej dojechać?

    Na świeżo, brat dziś jechał tą trasą i właśnie zameldował że dojechał.

    Wawa wyjazd 12:15 > Łomianki postój do 13 z min (roboty drogowe lepiej
    szukać objazdu) > trasa na A10 bez problemu prawie pusta > Autostrada
    bramki pusto > Trasa A10 cała pusta + 4 długie postoje bo jechali z
    dzieckiem > trasa na Rumię pusta > dojazd do Pucka (no prawie Władek)
    parę min po 19.

    Tak więc jak na sobotę rewelacyjnie, pogoda na miejscu słoneczna ale
    zimno :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 30. Data: 2012-07-21 20:48:09

    W dniu 20-07-2012 17:42, V-Tec pisze:

> [...]
    > Doły-Mrzezino-Puck - tam już nie ma remontów (proszę uważać na
    > rowerzystów - sam czasami tamtędy jeżdżę :)

    widziales co sie dzisiaj dzialo na "normalnej drodze"?