    From: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Droga wAw => Władysławowo
    Date: Fri, 20 Jul 2012 17:42:30 +0200

    W dniu 2012-07-19 23:01, K pisze:

    > jechalem tydzien temu i nie byl skonczony, ale nigdzie nie bylo wahadelka.

    ja jechałem przed chwilą i skrzyżowanie w Karczemkach totalnie
    rozpieprzone. Przejazd odcinka rondo Chwaszczyno-skrzyżowanie Karczemki
    (~3km) zajął mi 24 minuty, ale jechałem w godzinach szczytu (16:30).
    Potem nieco poprzecznych garbów i jazdy po jakiejś warstwie podkładowej,
    ale do przeżycia. Jest to jakaś opcja żeby ominąć korek na końcu
    obwodnicy (zjazd w Chyloni), Redzie, potem Pucku i Władku ale IMO tylko
    dla tych, co jadą przez Wejherowo Do Karwi albo Dębek. Jeśli celem jest
    Władysławowo albo półwysep to chyba bym nie kombinował. Można ominąć
    Chwaszczyno zjeżdżając jeszcze wcześniej z obwodnicy. Jeśli ktoś będzie
    jechał o "dziwnej porze" (rano, wieczorem) to IMO nie ma sensu tylko
    jechać normalnie przez Gdynię i Redę.
    Można też jechać przez Obwodnica - Gdynia port- Obłuże - Babie
    Doły-Mrzezino-Puck - tam już nie ma remontów (proszę uważać na
    rowerzystów - sam czasami tamtędy jeżdżę :)

    --
    pozdrawiam,
    W.