  • 11. Data: 2012-07-18 19:50:02
    Temat: Re: Droga wAw => Władysławowo
    Od: K <...@...c>

    W dniu 18-07-2012 15:01, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:

    > To jeszcze poradź, jak najlepiej przebijać się z Gdyni do Dębek, plizzz :)

    ale z ktorej czesci gdyni?
    na koncu obwodnicy w prawo, na krzyzowce znowu w prawo i dalej przez
    wiadukt nad obwodnica w strone lasu (ostatnia krzyzowka ma pierwszenstwo
    w prawo, my jedziemy prosto w las). lasem ul. Marszewska do koleczkowa.
    w koleczkowie w prawo na DK218 przez bieszkowice, nowy dw. wejherowski
    kierujemy sie na wejherowo. w wejherowie na rondzie prosto przez
    przejazd kolejowy, przecinamy DK6. dalej ul. ofiar piasnicy (DK218) do
    krokowej. na rondzie w krokowej w lewo na DK213 (ul. zarnowiecka)
    kierujemy sie na odargowo, dalej na pustki a nastepnie debki.

    link do trasy:
    http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,23,18.1426900,54.7
    924000?l=c2ceb4a99f7bf04d

    oczywiscie jesli jedziesz z gdanska to mozna odbic duzo wczesniej i
    jechac przez chwaszczyno:
    http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,23,18.4520100,54.4
    586400?l=c6f39acbcc13887f

  • 12. Data: 2012-07-18 19:51:03
    Od: K <...@...c>

    W dniu 18-07-2012 10:18, glang pisze:

    > taaa. jeżdżę tamtędy już z 7 lat co sezon :))
    > ostatnio nawet kilka aut "podciągnąłem" z obwodnicy za sobą a korek było
    > meega duży do Redy :)
    > pzdr
    > GL

    tylko ze teraz na calej dlugosci jest asfalt. a ty przez te 7 lat
    tlukles sie polna dziurawa droga z predkoscia 10km/h.

  • 13. Data: 2012-07-18 21:19:54
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 18.07.2012 19:50, K pisze:

    > oczywiscie jesli jedziesz z gdanska to mozna odbic duzo wczesniej i
    > jechac przez chwaszczyno:
    > http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,23,18.4520100,54.4
    586400?l=c6f39acbcc13887f

    Dopytam bo tez się wybieram niebawem w tamte okolice (Karwia) jadę ze
    śląska, planowałem wjechać do Karwi mniej-więcej tak jak piszesz, ale z
    drugiej strony kusi mnie przejechać klasycznie przez Władka,
    spoglądająca na zatokę pucką po drodze...

    Jadę w niedziele, planuje wyjazd rano, więc popołudniem będę w okolicy
    3city. Czy w niedziele o tej porze też będzie duży problem z przejazdem?
    czy to raczej już tylko będą wracać do domów z wakacji? ma ktoś jakieś
    bieżące obserwacje?

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2012-07-18 23:42:35
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    924000?l=c2ceb4a99f7bf04d

    > oczywiscie jesli jedziesz z gdanska to mozna odbic duzo wczesniej i jechac

    a nie lepiej jechać jak na Władka i odbijać na Karwię a później na Krokową??
    w ostateczności ostatnie 7 km przeza las o Karwii :)
    pzdr
    GL

  • 15. Data: 2012-07-19 08:22:26
    Od: K <...@...c>

    W dniu 18-07-2012 23:42, glang pisze:

> [...]
    > Krokową??
    > w ostateczności ostatnie 7 km przeza las o Karwii :)

    jedzcie jak chcecie. ja codziennie jade do pracy z rumi do gdanska i z z
    powrotem. juz od piatku zaczynaja sie problemy w obu kierunkach (zmiany
    turnusow). jak chcecie jechac klasyczna trasa to proponuje byc tutaj o
    5, max 6 rano.

    wystarczy ze na jednym pasie sie ktos rozkraczy i jest korek na 7km.
    przyklad z wtorku:
    na wiadukcie w rumi panu z ELdorado urwalo sie kolo w przyczepie
    kempingowej. korek byl w gdyni na morskiej jeszcze 2km przed obwodnica
    (z ktorej zjezdzaja przyjezdni) do samej rumi. a to byl srodek tygodnia.

  • 16. Data: 2012-07-19 15:09:49
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Franc nawija makaron na uszy:

    > W sobotę wyruszamy do Władkowa: jak się teraz jedzie "7" do Gdańska? Czy może
    > lepiej jechać autostrat?? A jeżeli tak, to jak do niej dojechać?

    Tydzien temu lecialem: 7 do Plonska, potem 10 do Torunia, tam autoban,
    potem obwodnica 3miasta, Wladyslawowo, Kuznica.
    Niedziela, wyjazd o 10:00, trasa pokonana w 5 godzin z 2 postojami.

    Z powrotem proponuje uciec z autobana przedostatnim zjazdem bo na
    ostatnim bedzie korek do 10tki (nieposluchalem kolegi i stalem 40
    minut).
    Przed Plonskiem w niedziele wieczorem korek ponad 30 km - ucieklem
    polnymi drogami na poludnie i wpadlem przed samym Plonskiem. Powrot
    zajal 2 godziny wiecej.

    Ogolnie wypadl mi tez podczas wyjazdu kurs do Olsztyna i mialem okazje
    wracac 7mka do trojmiasta - raczej pusto i tez bezstresowo.
    Ogolnie co kto lubi - wyglada na to, ze ruch sie rozlozyl.

    --
    Dman-666
    AUY ASB

  • 17. Data: 2012-07-19 15:21:39
    Temat: Re: Droga wAw => WĹ,adysĹ,awowo
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 19 Jul 2012 15:09:49 +0200, Dman-666
    <d...@t...o2.pl> wrote:

    >Z powrotem proponuje uciec z autobana przedostatnim zjazdem bo na
    >ostatnim bedzie korek do 10tki (nieposluchalem kolegi i stalem 40
    >minut).

    W poniedziałek wracałem z okolic Darłowa, A1 dojechałem do Lubicza,
    byłem pierwszy na bramkach.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2012-07-19 15:37:47
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Dman-666 nabazgrał(a):

    > Ogolnie wypadl mi tez podczas wyjazdu kurs do Olsztyna i mialem okazje
    > wracac 7mka do trojmiasta - raczej pusto i tez bezstresowo.
    > Ogolnie co kto lubi - wyglada na to, ze ruch sie rozlozyl.

    Mnie kusi chyba tylko restauracja auteria jak przystanek bo zawsze lubiłem
    tam zjeść :)

    Jak na autobanie jest z postojami typu stacja benzynowa albo jakiś przytulny
    postój bo będę jechał z dzieckiem a nie chcę go wieść w foteliku całą trasę
    bez żadnego postoju.

  • 19. Data: 2012-07-19 16:19:42
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Chris nawija makaron na uszy:

> [...]
    > postój bo będę jechał z dzieckiem a nie chcę go wieść w foteliku całą trasę

    Ze stacjami szalu nie ma (przy powrocie naliczylem zdaje sie 2), ale sa
    parkingi praktycznie co kazdy zjazd - bardzo podobne jak w DE, NL.
    Wszystko nowe, pachnace i nie zdewastowane (jeszcze).
    Co do postoju to bez stresu...natomiast zadbaj o tankowanie wczesniej ze
    wzgledu na mala ilosc stacji - moga byc korki do nalewakow (powracajacy
    opener stojacy na autobanie) lub inne (plonace auta na pasach).

    --
    Dman-666
    AUY ASB

  • 20. Data: 2012-07-19 16:25:55
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Dman-666 nawija makaron na uszy:

    To tez jest argument...bo ja na ten przyklad nie znam zadnego
    gastronimicznego przystanku na 10tce...wiec jak nie zjem w Toruniu to
    dopiero Plonsk i abarot (knajpy sa...nawet na nawi, ale szkoda sie
    truc).
    Chyba, ze ktos z PMSowiczow cos poleci na DK10...

    --
    Dman-666
    AUY ASB