  • 1. Data: 2012-07-17 17:08:04
    Temat: A2 Poznań Niemcy
    Od: JK <j...@i...pl>

    Czy A2, na odcinku Poznań-granica, jest
    przejezdna? Czy są tam może jakieś duże
    trudności z przejazdem?

    Z góry dziękuję za informacje.

    JK

  • 2. Data: 2012-07-17 19:45:01
    Temat: Re: A2 Poznań Niemcy
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "JK" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Czy A2, na odcinku Poznań-granica, jest przejezdna? Czy są tam może jakieś
    > duże trudności z przejazdem?

    żadnych.

  • 3. Data: 2012-07-21 09:19:35
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-07-17 17:08, JK pisze:
    > Czy A2, na odcinku Poznań-granica, jest przejezdna? Czy są tam może
    > jakieś duże trudności z przejazdem?
    >
    > Z góry dziękuję za informacje.

    Jak się postarasz to Berlin-Poznań w 90 minut zrobisz.
    Da się.

    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 4. Data: 2012-07-23 00:57:00
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 21.07.2012 megrims <m...@i...pl> napisał/a:

    > Jak się postarasz to Berlin-Poznań w 90 minut zrobisz.
    > Da się.

    Średnia 186km/h? To chyba jak trafić co najmniej piątkę w lotto :)
    (mam na myśli nie trafienie na tych wszystkich wlokących się lewym
    pasemw z prędkością w przedziale 85-130km/h)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 5. Data: 2012-07-23 21:41:24
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > (mam na myśli nie trafienie na tych wszystkich wlokących się lewym
    > pasemw z prędkością w przedziale 85-130km/h)

    A Warszawa Poznań w godzinę i 20 minut to jaka średnia?

    Obecnie podpuszczam kumpla, aby zrobił to w godzinę.
    Sprzęta ma słusznego do takich zabaw - jak da radę,
    to zapodam.

    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 6. Data: 2012-07-24 10:14:51
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-07-23 21:41, megrims pisze:

    > A Warszawa Poznań w godzinę i 20 minut to jaka średnia?
    >
    > Obecnie podpuszczam kumpla, aby zrobił to w godzinę.
    > Sprzęta ma słusznego do takich zabaw - jak da radę,
    > to zapodam.

    jak nie da rady, to zamiast na YT pojawi się w kolumnie nekrologów
    tak czy inaczej się wylansuje ;-)

  • 7. Data: 2012-07-24 17:43:43
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 23.07.2012 megrims <m...@i...pl> napisał/a:

    > A Warszawa Poznań w godzinę i 20 minut to jaka średnia?

    Za wysoka ;-p

    > Obecnie podpuszczam kumpla, aby zrobił to w godzinę.
    > Sprzęta ma słusznego do takich zabaw - jak da radę,
    > to zapodam.

    Lepiej niech się pochwali dobrym czasem z toru.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 8. Data: 2012-07-24 22:02:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Jul 2012 21:41:24 +0200, megrims napisał(a):
    > A Warszawa Poznań w godzinę i 20 minut to jaka średnia?

    niewiarygodna :-)

    > Obecnie podpuszczam kumpla, aby zrobił to w godzinę.
    > Sprzęta ma słusznego do takich zabaw - jak da radę,
    > to zapodam.

    A jak nie da ? dasz na msze ?

    J.

  • 9. Data: 2012-07-27 11:41:37
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-07-17 17:08, JK pisze:
    > Czy A2, na odcinku Poznań-granica, jest
    > przejezdna? Czy są tam może jakieś duże
    > trudności z przejazdem?
    >
    > Z góry dziękuję za informacje.

    Dobra, odpowiem sam sobie (może ktoś skorzysta).
    Trasa jest przejezdna, żadnych robót drogowych
    nie zauważyłem.

    JK

  • 10. Data: 2012-07-28 15:42:53
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Za wysoka ;-p

    > Lepiej niech się pochwali dobrym czasem z toru.
    >
    > Krzysiek Kiełczewski

    jest TU, ale nie powiem który to :D

    http://www.e-porsche.pl/639,podium-miekosia-na-inaug
    uracje-dsmp.html