  • 31. Data: 2012-07-22 02:41:49
    Temat: Re: Droga wAw => Władysławowo
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Chris nawija makaron na uszy:

    > Tak więc jak na sobotę rewelacyjnie, pogoda na miejscu słoneczna ale
    > zimno :)

    Jak to nad bautykiem ;-)....ale trasa fajna, nie?

    --
    Dman-666
    AUY ASB

  • 32. Data: 2012-07-22 13:51:46
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    W dniu 2012-07-21 20:48, K pisze:
    [..]

    > widziales co sie dzisiaj dzialo na "normalnej drodze"?

    tak, o 11 jechałem w druga stronę. Ot, urok wakacji :) Wszyscy na raz
    jadą w to samo miejsce, autostrady na półwysep nie pobudują. Rumia na
    jakieś 20 minut stania, zjazd z obwodnicy Gdynia Chylonia jakieś 15
    minut, jak Reda to nie wiem. No i jeszcze korek do ronda we "Władku". A,
    na zjeździe z A1 w Rusocinie też kolejka. Przynajmniej na ten tydzień
    zapowiadają dobrą pogodę :)

    --
    pozdrawiam,
    W.

  • 33. Data: 2012-07-22 13:55:48
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    W dniu 2012-07-21 20:01, Chris pisze:

    > Na świeżo, brat dziś jechał tą trasą i właśnie zameldował że dojechał.
    >
    > Wawa wyjazd 12:15 > Łomianki postój do 13 z min (roboty drogowe lepiej
    > szukać objazdu) > trasa na A10 bez problemu prawie pusta > Autostrada

    chyba DK10

    > bramki pusto > Trasa A10 cała pusta + 4 długie postoje bo jechali z

    chyba A1

    > dzieckiem > trasa na Rumię pusta > dojazd do Pucka (no prawie Władek)
    > parę min po 19.

    jakby wyjechał wcześnie rano to by mógł jeszcze 1,5-2h na korki
    doliczyć. Także dobrze, że się niepotrzebnie nie spieszył z wyjazdem.

    --
    pozdrawiam,
    W.

  • 34. Data: 2012-07-22 22:13:44
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-07-22 13:55, V-Tec pisze:

    > chyba DK10

    Bo mi się mieszają te drogi :)

    > chyba A1

    Uppps 0 add :)

    > jakby wyjechał wcześnie rano to by mógł jeszcze 1,5-2h na korki
    > doliczyć. Także dobrze, że się niepotrzebnie nie spieszył z wyjazdem.

    Dobrze że dziecku się nie spieszyło :) ważne że spokojnie dojechał do celu.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.