  • Data: 2018-02-04 14:10:45
    Temat: Re: Droga hamowania vs prędkość
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-04 o 13:23, Lewis pisze:

    > Ate nie miałem okazji objeździć, ale na green stuffach jest całkiem
    > dobrze, niestety pylą :)

    Pech. W ogóle to miotam się w temacie a sprawę komplikuje to, że tarcze
    przednie są nawiercane (o tym sprzedawcy nie powiedziałem bo nie
    sądziłem, ze ma to jakiekolwiek znaczenie). Po niewczasie dowiedziałem
    się, ze ceramika klocków tego nie lubi, choć nikt nie potrafił
    wytłumaczyć dlaczego, czy jakaś konkretna lub ogólnie wszystkie, czy
    chodzi o bezpieczeństwo, czy o zużycie etc. Używam tego połączenia i
    jest ok.

    Z drugiej strony jeśli nie ceramika, to co? Jeśli efektywniejsze klocki,
    to brudzą. I tak zawsze coś... Ehhh...

    Czym różnią się Yellow od Green? Wiem, że Red działa tylko na gorąco
    więc odpada. A pozostałe warianty? W sieci za dużo artykułów
    sponsorowanych więc wolę spytać użytkownika.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek