-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2
.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Droga hamowania vs prędkość
Date: Wed, 31 Jan 2018 20:43:54 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 28
Message-ID: <p4t69t$dbe$1@node1.news.atman.pl>
References: <p4d7op$7ea$1@node2.news.atman.pl> <p4ekp4$f3s$1@node2.news.atman.pl>
<p4f6du$r37$1@node1.news.atman.pl> <p4hu5h$hh7$1@node1.news.atman.pl>
<p4ij4l$2se$1@node2.news.atman.pl> <p4irse$b03$1@node2.news.atman.pl>
<p4j1od$k49$1@node1.news.atman.pl> <p4jseo$cis$1@node1.news.atman.pl>
<p4ldle$n33$1@node2.news.atman.pl>
<189d3rgcdrprb.pnz1yz3h280k$.dlg@40tude.net>
<p4mnpo$srm$1@node2.news.atman.pl> <p4nk8a$nt$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: user-94-254-233-65.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1517427838 13678 94.254.233.65 (31 Jan 2018 19:43:58
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 31 Jan 2018 19:43:58 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.5.2
In-Reply-To: <p4nk8a$nt$1@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2623878
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-01-29 o 18:05, Marek S pisze:
> W dniu 29-01-2018 o 09:59, Lewis pisze:
>
>> Tylko dla szarego kowalskiego nie ma to żadnego odzwierciedlenia w
>> rzeczywistości i tak nacinana tarcza tylko szybciej zje mu klocki, no
>> ale kozacko wygląda, płyn hamulcowy o ile nie ma 5lat też mu się nie
>> zagotuje, więc w zasadzie jedynym sensownym zabiegiem jest stalowy
>> oplot i porządny klocek.
>
> Tylko nadal w takim razie nie rozumiem czemu powiększyłeś tarcze w swoim
> aucie - bo jak wnioskuję, udoskonalałeś układ hamulcowy? Chodziło o tą
> "kozackość"?
>
Bo to prawie 2 tonowy kloc którym często latam 200+ (proszę nie wnikać
gdzie i jak) i często zdarza mi się ostro dohamowywać.
Mam też małego lekkiego zapierdalacza który ma tak nadłubany układ
hamulcowy, że super sportowe auto by się nie powstydziło. Ale 100-200
robi poniżej 9s.tak więc i 200-50 powinno robić na odpowiednim dystansie
wielokrotnie w ciągu powiedzmy 5min.
W zwykłych dupowozach mam seryjną tarcze, dobre przewody, porządne
klocki i świeży płyn.
--
Pozdrawiam
Lewis
Następne wpisy z tego wątku
- 01.02.18 20:42 Marek S
- 03.02.18 09:23 Lewis
- 03.02.18 14:01 Marek S
- 03.02.18 14:43 Lewis
- 03.02.18 18:27 Cavallino
- 03.02.18 19:47 Marek S
- 04.02.18 12:11 Lewis
- 04.02.18 12:12 Lewis
- 04.02.18 12:19 Cavallino
- 04.02.18 13:16 Marek S
- 04.02.18 13:23 Lewis
- 04.02.18 13:24 Lewis
- 04.02.18 14:10 Marek S
- 04.02.18 21:28 Lewis
- 04.02.18 22:14 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera