  • 161. Data: 2011-09-05 15:18:26
    Temat: Re: Drodzy dawcy ...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Dman-666,

    Monday, September 5, 2011, 2:36:40 PM, you wrote:

    [...]

    > Sadze, ze jak prpoobujesz ich wyprzedac to raczej jest to dbalosc o
    > wlasna dupe w jednym kawalku niz o to zebys ich nie wyprzedal. Ja na ich
    > miejscu mialbym pelne gacie.

    Ale dlaczego tej dbałości o własną dupę nie ma, jak sami wyprzedzają
    kanionem albo pasem dla motocyklistów (podwójna ciągła dla
    niekumatych)?

    Wtedy się niczego nie boją?

    Miałem sytuacje, gdy na korkownicy Opola (zwanej dla niepoznaki
    obwodnicą) taki strasznie się śpieszył i grzał środkiem pomiedzy
    ciągami samochodów jadących w przeciwnych kierunkach. Na tyle mnie
    wkurzył, że zapamiętałem numer rejestracyjny i chciałem dzwonić na
    policję (nie zadzwoniłem - za duży ruch był).
    Jak go ładny kawał dalej dogoniłem na A4, to jakoś skłonny do
    współpracy i ułatwienia wyprzedzania nie był. Skończyło się
    wyprzedzeniem z prawej i wjazdem przed niego...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 162. Data: 2011-09-05 15:31:18
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak RoMan Mandziejewicz nawija makaron na uszy:

> [...]
    >
    > Ale dlaczego tej dbałości o własną dupę nie ma, jak sami wyprzedzają
    > kanionem albo pasem dla motocyklistów (podwójna ciągła dla

    Wtedy moga a Ty masz siedziec w srodku...mozesz possac kolko od
    kierownicy...tyle Ci wolno.
    Taki maja przywilej...
    Aha, moga tez bez obawy przekraczac predkosc przy fotoradarach (choc nie
    wszystkich)...

    > taki strasznie się śpieszył i grzał środkiem pomiedzy
    > ciągami samochodów jadących w przeciwnych kierunkach.

    Nie ma swietych...sam napisales - starsznie sie spieszyl.

    Ja tez czasami sie spiesze. Spieszyc sie nie jest grzechem...nawet
    wykoczeniem nie jest.
    Jesli najechal na linie rozdzielajaca pasy ruchu to faktycznie popelnil
    wykroczenie. Ale nic ponadto.

    > Na tyle mnie
    > wkurzył, że zapamiętałem numer rejestracyjny i chciałem dzwonić na
    > policję (nie zadzwoniłem - za duży ruch był).

    ???
    I co bys powiedzial na 997?

    > Jak go ładny kawał dalej dogoniłem na A4, to jakoś skłonny do
    > współpracy i ułatwienia wyprzedzania nie był. Skończyło się
    > wyprzedzeniem z prawej i wjazdem przed niego...

    a) albo trafiles na dresa (co moglo sie okazac dopiero tutaj w tej
    opowiesci)

    b) albo Cie nie widzial

    Noubadysperfekt
    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 163. Data: 2011-09-05 15:33:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Dman-666,

    Monday, September 5, 2011, 2:45:24 PM, you wrote:

    > Tak se patrze i patrze jak Cavallino nawija makaron na uszy:

    Ale z kim rozmawiasz? Ze mną czy z Cavallino?

    > Mam inna teorie: len smierdzacy jestes i nie chce Ci sie uczuc nowego!
    > A ten wymysl z umieraniem to tylko mydlenie oczu i obawa przed
    > reformowaniem ;-P

    Ja stara konserwa jestem - nie dam się już zreformować ;P

    > Zawracanie kijem wisly. Jakbym Cie nie czytal to juz bym Ci uwierzyl ;)

    E,tam - to, że nie mam zamiaru klękać przed pieszymi czy pedalarzami?

    Cavallino się do mojego pokolenia uczepił? Świat się kończy...

    Fpisójta raczej.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 164. Data: 2011-09-05 15:38:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Dman-666,

    Monday, September 5, 2011, 3:11:53 PM, you wrote:

    [...]

    > Czy ja nawoluje do walki? Zglosilem postulat zeby uszanowac innych
    > ktorzy:
    > -zapierdalaja na prostej
    > -slimacza sie w ciasnym zakrecie

    Ale na wuj mnie wyprzedza, skoro za chwile jechać nie potrafi?

    > Dekade wstecz nie bylo jednosladow na serpentynach - nie oznacza to, ze
    > teraz im nie wolno i ich nie wpuszczamy ;)

    A mam jakiś sposób, zeby nie wpuścić? Swoją drogą - dekadę temu też
    byli. Turyści z zagranicy na swoich kanapach. I też wyprzedzania nie
    ułatwiali. Ale przynajmniej na krótkich prostych się nie wygłupiali.

    > Wniosek jaki plynie dla Romana:
    > Azeby nadal czuc sie mlodo, chwacko i nie dbac o prostate zalecam nie
    > jezdzic w gory!
    > ;)

    Ale kiedy tylko na takiej drodze jeszcze czuję, że żyję... Chcesz mi
    ostatnią przyjemnośc z jazdy samochodem zabrać? Ja już w tym wieku, że
    na autostradzie się zasypia...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 165. Data: 2011-09-05 16:10:27
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak RoMan Mandziejewicz nawija makaron na uszy:
    > Zglosilem postulat zeby uszanowac innych
    >
    > Ale na wuj mnie wyprzedza, skoro za chwile jechać nie potrafi?

    Abo motur pewnie tak ma. Jakbym jechal (takim) moturem to zaloze sie,
    ze na prostej tez bym odkrecal. A nie kazdy jest Rossim zeby w zakrecie
    na uslizgach jechac - pamietaj, ze moto ma tylko dwa kawalki gumy o
    powierzchni zajmowanej przez jedna stope ludzka, cholernie malo.
    Taki charakter tego srodka transportu - na prostej i w korkach nie ma
    sobie rownych, na zakretach jest kaleka i zawalidroga.

    > Swoją drogą - dekadę temu też
    > byli. Turyści z zagranicy na swoich kanapach. I też wyprzedzania nie
    > ułatwiali. Ale przynajmniej na krótkich prostych się nie wygłupiali.

    Nie znam sie za bardzo ale kanapa nie do tego sluzy. I mysle, ze kanapa
    z polanda od kanapy z germanii niczym sie nie rozni w stylu jazdy.
    Babulisz...

    > Ale kiedy tylko na takiej drodze jeszcze czuję, że żyję... Chcesz mi
    > ostatnią przyjemnośc z jazdy samochodem zabrać? Ja już w tym wieku, że
    > na autostradzie się zasypia...

    To sie zdecyduj - albo akceptujesz tych innych i wykonczysz sie na serce
    albo zdechniesz z zalu z braku adrenaliny...
    ;)
    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 166. Data: 2011-09-05 16:22:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Dman-666,

    Monday, September 5, 2011, 4:10:27 PM, you wrote:

> [...]
    > Taki charakter tego srodka transportu - na prostej i w korkach nie ma
    > sobie rownych, na zakretach jest kaleka i zawalidroga.

    No to niech mnie nie wyprzedza tylko dla samego wyprzedzania. Przecież
    widzi, że jadę porządnie - po co mi życie utrudnia? Niech sobie
    powyprzedza nizinnych kapeluszy.

    > Nie znam sie za bardzo ale kanapa nie do tego sluzy. I mysle, ze kanapa
    > z polanda od kanapy z germanii niczym sie nie rozni w stylu jazdy.
    > Babulisz...

    Polskich kanap było i jest zdecydowanie mniej niż zagranicznych. Nawet
    dzisiaj.

    > To sie zdecyduj - albo akceptujesz tych innych i wykonczysz sie na serce
    > albo zdechniesz z zalu z braku adrenaliny...
    > ;)

    Czyli jak zwykle - jakby się człowiek nie obrócił - odwłok zawsze z
    tyłu. Czas umierać ;P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 167. Data: 2011-09-05 16:34:05
    Od: Lew2 <w...@h...com>

    On Sep 5, 9:31 am, "CeSaR" <a...@m...com> wrote:

    > Odważnie. Masz jakieś wsparcie?

    Niestety nie pamiętam numeru. Było to chyba w Auto Świat. Według
    ankiety za najniebezpieczniejsze zachowanie na drodze uznali kierowcy
    blokowanie lewego pasa. W tym wypadku się to potwierdza. Przez tych
    kretynów blokujących lewy pas motocykliści musieli dokonywać
    karkołomnych rzeczy. Na takich to nawet poganianie długimi z tyłu nic
    nie pomoże.

  • 168. Data: 2011-09-05 16:37:53
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

> [...]

    > No to niech mnie nie wyprzedza tylko dla samego wyprzedzania. Przecież
    > widzi, że jadę porządnie - po co mi życie utrudnia? Niech sobie

    Popatrz z perspektywy moto. "Dlaczego ten Roman nie przyspiesza na
    prostej tylko sie wlecze ?!"
    Twoje "porzadnie" nie oznacza, ze dla innych porzadnie.
    Jak dla mnie EOT. Poza tym, ze Ty czasu nie masz bo zajales sie juz tym
    umieraniem i teraz nic tylko lament i umieranie i lament i tak w kolko
    macieju.
    ;>

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 169. Data: 2011-09-05 16:47:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Dman-666,

    Monday, September 5, 2011, 4:37:53 PM, you wrote:

    > Popatrz z perspektywy moto. "Dlaczego ten Roman nie przyspiesza na
    > prostej tylko sie wlecze ?!"

    Ale ja się wcale nie wlekę. To on się wlecze na każdym zakrecie i
    zmusza mnie do gaz - hamulec - gaz - hamulec. A, żeby takiego
    wyprzedzić, to trzeba zakrętu w prawo i redukcji do dwójki. Na
    zakręcie w lewo się nie da, bo jedzie środkiem albo jeszcze gorzej a
    nie zwykłem wyprzedzać z prawej na jednojezdniowych.

    ;>

    ;P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 170. Data: 2011-09-05 16:50:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale ja się wcale nie wlekę.

    Ty się wleczesz (z jego punktu widzenia) na prostej, on na zakrętach (z
    Twojego).
    Czyli obaj się wleczecie podobnie.