    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drodzy dawcy ...
    Date: Mon, 5 Sep 2011 15:18:26 +0200

    Hello Dman-666,

    Monday, September 5, 2011, 2:36:40 PM, you wrote:

    [...]

    > Sadze, ze jak prpoobujesz ich wyprzedac to raczej jest to dbalosc o
    > wlasna dupe w jednym kawalku niz o to zebys ich nie wyprzedal. Ja na ich
    > miejscu mialbym pelne gacie.

    Ale dlaczego tej dbałości o własną dupę nie ma, jak sami wyprzedzają
    kanionem albo pasem dla motocyklistów (podwójna ciągła dla
    niekumatych)?

    Wtedy się niczego nie boją?

    Miałem sytuacje, gdy na korkownicy Opola (zwanej dla niepoznaki
    obwodnicą) taki strasznie się śpieszył i grzał środkiem pomiedzy
    ciągami samochodów jadących w przeciwnych kierunkach. Na tyle mnie
    wkurzył, że zapamiętałem numer rejestracyjny i chciałem dzwonić na
    policję (nie zadzwoniłem - za duży ruch był).
    Jak go ładny kawał dalej dogoniłem na A4, to jakoś skłonny do
    współpracy i ułatwienia wyprzedzania nie był. Skończyło się
    wyprzedzeniem z prawej i wjazdem przed niego...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl