  • 91. Data: 2011-09-04 21:59:32
    Temat: Re: Drodzy dawcy ...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.09.2011 19:18, LEPEK pisze:

    > Ależ to żaden haczyk. Nie wolno ci przejechać za sygnalizator, jeśli
    > pali się na nim czerwone i nie zezwala ci na to strzałka pod
    > kolorofonem. Obojętnie, czy sygnalizator jest zaraz za skrzyżowaniem,
    > nad przejściem, czy w szczerym polu. Nie ma tłumaczenia, że światła są
    > "powtórzeniem" - po prostu nie wolno i już.

    Teraz.

    Dawniej w pewnych okolicznościach sygnalizatory były tylko powtórką
    wcześniejszych i same z siebie "nie działały" - np. przy drogach z
    rozdzielonymi jezdniami światła za jezdniami (ale przed przejściem)
    stanowiły tylko powtórkę (żeby skręcający w lewo wiedział, jakie mają
    światło jadący z przeciwka w danej chwili) a zjazdu ze skrzyżowania
    czerwone w takim miejscu nie blokowało. Natomiast sygnalizacja przy
    pasie rozdzielającym jezdnie działała "normalnie" czyli w razie
    świecenia na czerwono stanowiła wirtualny szlaban do dalszej jazdy.

    Pamiętaj, że przepisy się zmieniają i ktoś może nawiązywać do wspomnień
    wykraczających poza twoją najwyraźniej dość krótką pamięć ;->

    Swoją szosą czasem trochę mi czasem brakuje takiej czysto informacyjnej
    sygnalizacji przy skrętach w lewo.

  • 92. Data: 2011-09-04 22:00:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.09.2011 19:08, Artur Miller pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa"<a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4e63881e$1@news.home.net.pl...

    > to było nazwanie RZECZY po imieniu ;)

    To ja też nazwę po imieniu twoją idiotyczną mentalność psa ogrodnika.

  • 93. Data: 2011-09-04 22:07:05
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin DoQ

    > Pewnie zjadł, ale ciekawsze jest to, kto mu je podał do buzi!
    O jest i glupszy :)
    Piszcie dalej chlopaczki, bedzie ubaw po pachy.

  • 94. Data: 2011-09-04 22:08:06
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Mam taki pomysł - jazda samochodem musi odbywać się z obserwatorem,
    > najlepiej z 2, każdy na jedną stronę pojazdu, obserwator siedzi tyłem do
    > kierunku jazdy i za pomocą przyrządów optycznych wypartuje radośnie
    > nadciągających pojazdów uprzywilejowanych. Po ujawnieniu zagrożenia
    > obserwator obowiązany jest przekazać za pomocą kopa informację kierującemu
    > pojazdem, który w zalezności od sytuacji musi wjechać do rowu, jesli nie
    > ma rowu to musi skosić conajmniej 12 słupków pikietażowych lub w przypadku
    > nadciągania pojazdu uprzywilejowanego z prawej strony zjechać maksymalnie
> [...]

    Wiekszej glupoty dawno nie czytalem.
    :\

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 95. Data: 2011-09-04 22:09:34
    Od: Waldek Nowak <a...@g...com>

    On Sep 3, 6:45 pm, "Artur Miller" <b...@m...com> wrote:
    > tak, dawcy. bo tak mozna było nazwać bandę kretynów, ktorym najwidoczniej
    > spieszyło się wspomóc polską transplantologię. Droga S11, z Poznania na
    > południe. prawy pas tiry ~90km/h, lewy osobówki. dość ciasno, ale jedziemy
    > ~130. No i wspomniana banda kretynów, ktorzy MUSIELI wyprzedzać. Srodkiem
    > oczywiście. Paru pojechało poboczem. bo się tak strasznie spieszyło.
    >
    > ... ktoś wspominał o naklejkach PMS. Ja szykuję sie do sparafrazowania
    > znanej wlepy "patrz w lusterka, motocykle są wszędzie" na "patrz w lusterka,
    > debile na motocyklach są wszędzie". ktoś chętny ?

> [...]

    Mieli prawo, bo osobówki blokowały lewy pas.

  • 96. Data: 2011-09-04 22:22:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-09-2011 22:07, Bartek Kacprzak pisze:
    > O jest i glupszy :)
    > Piszcie dalej chlopaczki, bedzie ubaw po pachy.

    Jak się spoufala - chłopaczki :-)
    Do buzi nie dostaniesz, nie licz na to.

  • 97. Data: 2011-09-04 22:31:57
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Jak się spoufala - chłopaczki :-)

    Pewnie mówi tak na co dzień do kolegów, a przyzwyczajenie to -- jak
    wiadomo -- druga natura człowieka.

    > Do buzi nie dostaniesz, nie licz na to.

    Ciasteczko czy cycka? A może wymię?

  • 98. Data: 2011-09-04 22:43:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-09-2011 22:31, to pisze:
    > Pewnie mówi tak na co dzień do kolegów, a przyzwyczajenie to -- jak
    > wiadomo -- druga natura człowieka.

    Coś w tym jest. Ciasteczka, chłopaczki... ciepłe kakao...

    > Ciasteczko czy cycka? A może wymię?

    Cokolwiek, byle by za wentyl nie złapał... ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 99. Data: 2011-09-04 22:51:02
    Od: Sklavin <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 03 Sep 2011 20:50:35 +0200, The_EaGle napisał(a):

    > Jeżeli pas jest szeroki mieszczą się obrysem na tym samym pasie. Po za
    > tym nawet jak nie mieszczą się obrysem to nie nie jest to zabronione.
    > Natomiast zabronione jest wjeżdżanie na sąsiedni pas. Zabronione jest
    > NAJEŻDŻANIE na ciągła linię a nie wystawanie po za nią.

    Przyjżyj się dokładnie kilku takim manewrom i policz ile jest takich gdzie
    moto wyprzedza korzystająć z tego samego pasa co samochód. Zazwyczaj jest
    to zygzakowanie po linii oddzielającej pasy ruchu czyli de facto
    kilkukrotna jego zmiana. Oczywście bez sygnalizacji ponieważ kierunek nie
    zdażyłby mignąć nawet raz a delikwent już zmienił pas trzy razy.

  • 100. Data: 2011-09-04 23:13:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-04 22:22, DoQ pisze:

    > Jak się spoufala - chłopaczki :-)
    > Do buzi nie dostaniesz, nie licz na to.

    Daj spokój - troll nie ma nic mądrego do powiedzenia, to prowokuje
    i czerpie z tego satysfakcję.