    From: Dman-666 <d...@t...o2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drodzy dawcy ...
    Date: Mon, 5 Sep 2011 16:10:27 +0200

    Tak se patrze i patrze jak RoMan Mandziejewicz nawija makaron na uszy:
    > Zglosilem postulat zeby uszanowac innych
    >
    > Ale na wuj mnie wyprzedza, skoro za chwile jechać nie potrafi?

    Abo motur pewnie tak ma. Jakbym jechal (takim) moturem to zaloze sie,
    ze na prostej tez bym odkrecal. A nie kazdy jest Rossim zeby w zakrecie
    na uslizgach jechac - pamietaj, ze moto ma tylko dwa kawalki gumy o
    powierzchni zajmowanej przez jedna stope ludzka, cholernie malo.
    Taki charakter tego srodka transportu - na prostej i w korkach nie ma
    sobie rownych, na zakretach jest kaleka i zawalidroga.

    > Swoją drogą - dekadę temu też
    > byli. Turyści z zagranicy na swoich kanapach. I też wyprzedzania nie
    > ułatwiali. Ale przynajmniej na krótkich prostych się nie wygłupiali.

    Nie znam sie za bardzo ale kanapa nie do tego sluzy. I mysle, ze kanapa
    z polanda od kanapy z germanii niczym sie nie rozni w stylu jazdy.
    Babulisz...

    > Ale kiedy tylko na takiej drodze jeszcze czuję, że żyję... Chcesz mi
    > ostatnią przyjemnośc z jazdy samochodem zabrać? Ja już w tym wieku, że
    > na autostradzie się zasypia...

    To sie zdecyduj - albo akceptujesz tych innych i wykonczysz sie na serce
    albo zdechniesz z zalu z braku adrenaliny...
    ;)
    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec