  • 261. Data: 2011-09-13 18:24:17
    Temat: Re: Drodzy dawcy ...
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2011-09-12 20:01, Andrzej Lawa pisze:

    > Czyżbyś ty pomagał takim zawianym wsiąść i jechać dalej, hmm?

    jasne, nalewam im strzemiennego (pasowego?) żeby się pewniej czuli
    prowadząc w tym stanie... chłopie, ale ty tani jesteś

    > Podobnie jak i tych, na których plujesz jadem nienawiści.

    tylko, że ja wychodzę z założenia, że gdy ktoś na niej już przebywa to
    przestaje być "moja" i nie prę przez nią jak pokręcony.

    > Primo: skąd ci nagle wyskoczyło przejście dla pieszych?
    > Secundo: niestety zdarza się. Szykuj się zatem na sąd.

    Chyba spory kawałek czasu temu zgubiłeś wątek tej rozmowy

    > Mylisz się.

    lol... nie mylę się x2, przebijesz?

    > Napisał anonimowy śmieć, który wyzywał obcych ludzi od synów kurwy
    > (czyżbyś nie wiedział, co oznacza słowo "skurwysyn")

    Och... napisałem o jakiejś bliżej nie określonej i zdecydowanie
    niesprecyzowanej grupie, że to kupa "/.../ skurwysynów" w raczej
    dominującym dzisiaj jego potocznym znaczeniu (debili, wieśniaków,
    przygłupów i pozerskich ćwierćinteligentów) po czym ty odniosłeś się
    zdecydowanie do osoby mojej matki - wspaniałej kobiety, oddanej
    opiekunki i wychowawczyni, która wychowała masę dzieciaków na porządną
    młodzież, która wyrosła w większości na porządnych ludzi.
    Zdecydowanie nie zasługuje sobie na takie określenia i słowa od takiego
    "byle kogo" i zera jak ty.

    > tylko dla tego, że
    > niektórzy z nich "mają czelność" jeździć szybciej niż on...

    Andrzejku, czy ty jesteś po prostu głupi czy tylko masz w sobie tak
    głęboko zakorzenionego trolla (i prostaka), że nie potrafisz inaczej się
    zachowywać (zauważ ile osób ci to mówi, zastanów się nad tym)? Pytam się
    dlatego, ponieważ nie jestem pewien czy ty nie zrozumiałeś mojego
    pierwszego postu czy po prostu w ogóle go nie przeczytałeś?

  • 262. Data: 2011-09-14 08:08:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.09.2011 18:24, PlaMa pisze:

    > jasne, nalewam im strzemiennego (pasowego?) żeby się pewniej czuli
    > prowadząc w tym stanie... chłopie, ale ty tani jesteś

    A mam powiedzieć, kto jest w twojej rodzinie tani?

    Ochędoż się, albo pisz merytorycznie.

    > tylko, że ja wychodzę z założenia, że gdy ktoś na niej już przebywa to
    > przestaje być "moja" i nie prę przez nią jak pokręcony.

    Ooo, chciałbym zobaczyć nagranie z twoich standardowych przejazdów i
    podliczyć wszystkie wykroczenia ;->

    > Chyba spory kawałek czasu temu zgubiłeś wątek tej rozmowy

    Albo ty sobie coś dopowiedziałeś.

    > lol... nie mylę się x2, przebijesz?

    Mylisz się razy nieskończoność ;-P

> [...]
    > opiekunki i wychowawczyni, która wychowała masę dzieciaków na porządną
    > młodzież, która wyrosła w większości na porządnych ludzi.

    Słowo "skurwysyn" ma swoje określone pochodzenie i znaczenie - robisz
    zatem za Kalego: "wyzwać cudze matki od kurew - dobry uczynek".

    I nie określiłbym mianem porządnego człowieka kogoś, kto wyraża chęć
    celowego spowodowania wypadku.

    Czy może teraz będziesz się tłumaczyć jak jakiś rzecznik, że "pan plama
    powiedział coś innego niż powiedział".

> [...]
    > dlatego, ponieważ nie jestem pewien czy ty nie zrozumiałeś mojego
    > pierwszego postu czy po prostu w ogóle go nie przeczytałeś?

    Doskonale pamiętam twoją obietnicę celowego wjechania motocyklistę,
    który będzie miał "czelność" wyprzedzać ciebie na "twoim" pasie.

    I ty śmiesz, grożąc komuś poważnym zagrożeniem życia, wyzywać mnie od
    głupków, trolli i prostaków?