  • 1. Data: 2010-04-15 08:30:01
    Temat: Dr House za pomoca 5D markII
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    http://technowinki.onet.pl/wiadomosci/final-6-sezonu
    -doktora-housea-nagrany-na-canonie-5,1,3208218,artyk
    ul.html

    Trudno w to uwierzyc.... no ale moze to i prawda?

    Polon

  • 2. Data: 2010-04-15 08:47:07
    Temat: Re: Dr House za pomoca 5D markII
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 09:30:01 +0100, Polon napisał(a):

    > Trudno w to uwierzyc.... no ale moze to i prawda?

    było

    --
    marcin

  • 3. Data: 2010-04-15 10:39:14
    Od: "LUKAS" <a...@p...pl>

    Tak sie zastanawiam czy mark II jest az tak dobry, aby mozna nim bylo krecic
    film dla TV czy tez jest to eksperyment lub nei stac ich na dobra kamere...
    co raczej byloby kompletna bzdura....
    Jaki cel przyswiecal "filmowcom" stosujac lustrzanke do krecenia scen?

    Starch sie bac co bedzie robic canon 5D mark III albo cos na jego
    podobienstwo, skoro jzu teraz te filmy sa tak dobrej jakosci to moze byc
    wkrótce duzy spadk camer cyfrowych na rzecz lustrzanek najwyzszej polki

  • 4. Data: 2010-04-15 11:14:34
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    LUKAS wrote:
> [...]
    > podobienstwo, skoro jzu teraz te filmy sa tak dobrej jakosci to moze byc
    > wkrótce duzy spadk camer cyfrowych na rzecz lustrzanek najwyzszej polki

    Biorąc pod uwagę wygodę filmowania, to taki odcinek może być znacznie
    droższy niż kręcony normalną kamerą. Przy kręceniu filmu koszty kamery
    nie są decydujące. Więcej kosztuje ekipa, światło, scenografia. Każda
    godzina dłużej na planie to są duże pieniądze. Zastępstwo lustrzanki to
    jest dobre dla amatorów, gdzie nie istnieje problem pieniędzy za każdą
    godzinę aktora na planie, gdzie nie płaci się tysięcy złotych za czas
    ekipy oświetleniowej.

    wer

  • 5. Data: 2010-04-15 11:57:20
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 15 Apr 2010 12:39:14 +0200, LUKAS napisał(a):

    > Jaki cel przyswiecal "filmowcom" stosujac lustrzanke do krecenia scen?

    Niech no pomyślę... może reklama? :>

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 6. Data: 2010-04-15 12:09:08
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > Niech no pomyślę... może reklama? :>

    Niech się ktoś ze mną założy:
    twierdzę, że w czasie krótszym niż rok pojawi się podobna produkcja
    kręcona iPhonem.
    P.

  • 7. Data: 2010-04-15 12:44:19
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hq6vl4$7i$1@inews.gazeta.pl>,
    Pan Piskorz nabazgrał:
    > Niech się ktoś ze mną założy:
    > twierdzę, że w czasie krótszym niż rok pojawi się podobna produkcja
    > kręcona iPhonem.

    O co się chcesz zakładać?

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    A o ACTA cichutko

  • 8. Data: 2010-04-15 14:33:55
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 15.04.2010 LUKAS <a...@p...pl> napisał/a:
    > Tak sie zastanawiam czy mark II jest az tak dobry, aby mozna nim bylo krecic
    > film dla TV czy tez jest to eksperyment lub nei stac ich na dobra kamere...

    Obawiam się że jest na tyle dobry aby właśnie dla TV szło kręcić, w kinie
    mógłby sobie nie radzić, na kamere ich pewnie stać.

    > co raczej byloby kompletna bzdura....
    > Jaki cel przyswiecal "filmowcom" stosujac lustrzanke do krecenia scen?

    Sponsor by Canon?

    > Starch sie bac co bedzie robic canon 5D mark III albo cos na jego
    > podobienstwo, skoro jzu teraz te filmy sa tak dobrej jakosci to moze byc
    > wkrótce duzy spadk camer cyfrowych na rzecz lustrzanek najwyzszej polki

    Ale 5d2m nadal nie ma np transfokatora (płynna zmiana ogniskowej) przez
    co do wielu ujęć się nie nadaje.

    Czytaj cały wywiad w org, 5-tka dostała raczej pochlebne opinie od
    załogi (mogło to być w kontrakcie :) No i osobiście nie miałem jeszcze kamery
    za 7kzł która by sobie tak ładnie radziła jak piątka. Co więcej na kamerą
    która tak sobie radzi trzeba było kłaść minimum 2x tyle.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 9. Data: 2010-04-15 16:34:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    b...@n...pl pisze:
    > Biorąc pod uwagę wygodę filmowania, to taki odcinek może być znacznie
    > droższy niż kręcony normalną kamerą. Przy kręceniu filmu koszty kamery
    > nie są decydujące. Więcej kosztuje ekipa, światło

    No właśnie, światło.
    Poza tym można więcej optycznie, choćby szeroko i płytko. Inna sprawa,
    czy z tego skorzystali.
    Tak czy inaczej w ciągu trzech lat będzie wielki remanent i cały cudowny
    dzisiejszy sprzęt pójdzie do lamusa. Panas już pokazał.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 10. Data: 2010-04-15 17:15:04
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hq7f62$qa7$1@news.onet.pl>,
    Janko Muzykant nabazgrał:

    > No właśnie, światło.
    > Poza tym można więcej optycznie, choćby szeroko i płytko. Inna sprawa,
    > czy z tego skorzystali.

    No właśnie w wywiadzie koleś powiedział, że nakręcili to piątką z dwóch
    powodów:
    - bo wygodniej w ciasnych miejscach
    - bo można się bawić w efekciarstwo z GO